Hallo meiden!
Ik had begin deze week al een topic geplaatst dat ik Teun moest gaan halen op het kdv.
Vandaag was het weer niet veel beter.
Vanmorgen was hij super vrolijk tot ik hem aan een van de leidsters van het kvd gaf.
Dikke tranen biggelde over zijn wangen. Zo zielig!!
Ik heb hem nog getroost en toen was het goed maar daarna weer dikke tranen.
Ik kon hem buiten bij de auto horen huilen.
Ze belde om 12:00 uur weer dat het echt niet beter ging maar ik kon echt niet eerder naar huis,had mijn afspraken van afgelopen maandag ook al naar vandaag geschoven.
Ik moest hem dan wel voor 17:00 ophalen omdat het tussen 17:00-18:00 erg druk is en ze geen 1 op 1 kindje kunnen gebruiken. Gelukkig kon mijn vriend hem halen.
Wie heeft dit ook gehad of weet wat het is?
Afgelopen woensdag heeft mijn moeder opgepassen en heeft hij niet gehuild,bij mij is hij ook vrolijk. Zou het misschien eenkennig zijn of verlatingsangst?
Hij heeft het sinds deze week,de afgelopen 3 weken hebben we vakantie gehad.
Ik weet het niet meer,alle tips zijn welkom!
Misschien iemand met ervaring die op het kdv werken?
Alvast heel erg bedankt voor het lezen!!
Groetjes Mikkie.
Ik had begin deze week al een topic geplaatst dat ik Teun moest gaan halen op het kdv.
Vandaag was het weer niet veel beter.
Vanmorgen was hij super vrolijk tot ik hem aan een van de leidsters van het kvd gaf.
Dikke tranen biggelde over zijn wangen. Zo zielig!!
Ik heb hem nog getroost en toen was het goed maar daarna weer dikke tranen.
Ik kon hem buiten bij de auto horen huilen.
Ze belde om 12:00 uur weer dat het echt niet beter ging maar ik kon echt niet eerder naar huis,had mijn afspraken van afgelopen maandag ook al naar vandaag geschoven.
Ik moest hem dan wel voor 17:00 ophalen omdat het tussen 17:00-18:00 erg druk is en ze geen 1 op 1 kindje kunnen gebruiken. Gelukkig kon mijn vriend hem halen.
Wie heeft dit ook gehad of weet wat het is?
Afgelopen woensdag heeft mijn moeder opgepassen en heeft hij niet gehuild,bij mij is hij ook vrolijk. Zou het misschien eenkennig zijn of verlatingsangst?
Hij heeft het sinds deze week,de afgelopen 3 weken hebben we vakantie gehad.
Ik weet het niet meer,alle tips zijn welkom!
Misschien iemand met ervaring die op het kdv werken?
Alvast heel erg bedankt voor het lezen!!
Groetjes Mikkie.