Huilen in de auto

Onze dochter is 9 maanden en is een heerlijk meisje...Ze doet het echt erg goed alleen autorijden is een DRAMA...Echt hoor niet te geloven....Een klein stukje gaat nog wel maar als het langer duurt gaat ze eerst mopperen en dan huilen en dan krijsen en dat houd ze gerust een half uur vol...Slapen in de auto ho maar...Ze is dan helemaal overstuur...Herkent iemand dit en heeft iemand toevallig tips....HELLUP!!
 
Hoi,
Dat is heel herkenbaar (helaas). Lastig als je dan eens verder moet rijden he? Onze dochter is nu bijna 1jr. en vind het ook een drama. Wat het is???geen idee.. ze zit wel in een autostoel en kan dus alles goed zien, heeft ook speelgoed, maar toch is het nog steeds huilen! Van ellende gaan we dan om en om achterin zitten, anders is het heeeeel erg hard huilen! We hebben al zitten denken aan wagenziekte, en gaan eens kijken hoe of wat..want helaas woont onze familie etc.verder weg.
 
Hai,
Ik kan me ook voorstellen dat een kindje het snel warm heeft in de auto. Vaak zie je dat het kind helemaal aangekleed, met winterjas, muts en sjaal aan, achter in de auto zit en de autoverwarming gaat ook aan. ik zet mijn dochter in haar kleren in de autostoel en doe in het begin haar jas los over haar heen. Als de auto binnen op temperatuur is, doe ik haar muts af en haar jas van haar af. Dat scheelde bij ons ook. En een beetje drinken of een biscuitje helpt ook nog wel eens. Maar dat zul je al wel geprobeerd hebben....
succes
 
Hoi,

Ik kan je ook niet helpen, alleen maar herkenning uitspreken.... Onze kleine man van nu 1 jaar vind het NIET leuk in de auto, als de ritjes langer dan een half uur duren. Onze familie woont op minstens 2 uur rijden en op vakantie met de auto... Ik moet er voorlopig nog niet aan denken. Bij ons is het begonnen sinds we van de maxi cosi afzijn, daarvoor sliep hij altijd. Drinken, een soepstengel, speelgoed, het helpt allemaal ongeveer 3 minuten en daarna is het weer raak en wordt monsieur echt kwaad.... Zucht, zal wel over gaan. Ook succes ermee!
 
Terug
Bovenaan