Huilen in de box

Hey allemaal,
Ons zoontje Timo, 7,5 week, wil niet meer in de box liggen! Hij begint dan steeds te huilen. Eerder viel hij altijd in slaap in de box en nu wil hij er vaak niet eens in. In bed slaapt hij in een bakerzak, zou dat er mee te maken hebben?
Heeft iemand nog tips?
Groetjes Rianne
 
Ook niet als je de mobile boven hem aan doet? Als je die hebt? Mijn zoontje wordt dan rustig en volgt de speeltjes al goed! Hij is 6,5 week.
 
Emma, bijna 7 weken, wil ook nooit lang in de box. Na de fles knuffelen, kletsen en zingen we altijd nog even (15-30 minuten) en dan gaat ze in de box. Vijf tot tien minuten vindt ze het nog wel leuk om naar de mobile te kijken, daarna gaat ze huilen. Ik breng haar dan naar bed en valt ze vrijwel direct in slaap. Misschien dat Timo ook naar zijn veilige bedje met bakerzak wil?
 
ik wikkelde mijn zoontje altijd in een fleecedeken, en dan legde ik hem in het wipstoeltje (laagste stand, dat hij ligt) en dan bij mij in de buurt.

later hebben we de box voor het raam gezet, weer lekker strak in het fleecekleed gewikkeld en dan in de box, kan hij ook naar buiten kijken, we hebben nogal veel beweging op straat.

 
Terug
Bovenaan