huilen in de kinderwagen

Hallo,
Sinds 23 juni 2005 ben ik de trotse mama van Fenna. Een pracht dame met veel pit.
Ze was bij de geboorte wel 'maar' 45 cm en misschien dat het volgend "probleem" ook daarmee te maken heeft.
We zijn nu een paar keer met haar gaan wandelen in de kinderwagen en de eerste 5 min vind ze het prima en kijkt ze lekker rond. Maar daarna is het ook goed geweest en gaat ze huilen op het krijsen af zowat.
Zij er welke onder jullie die dit herkennen? We wilden eerst een bevestigingsset bestellen zodat we de maxi-cosi erop konden zetten want dat vind ze wel fijn. Maar deze zijn voor onze kinderwagen niet meer te krijgen.

Wie herkent dit en hoe hebben jullie dit opgelost?

Gr mama Fenna
 
Hoi,

ik herken me helemaal in je verhaal want mijn dochter danique was ook 45 cm en 2370 gram, prachtige meid met echt een eigen willetje. In de kinderwagenbak liggen vind ze niks krijst de hele boel bij elkaar. Nu had ik al een wagen met set voor maxicosi dus (mijn kinderwagenbak heeft hetzelfde systeem) danique gaat nu mee boodschappen doen in de maxi cosi. Niet te lang want dat is niet goed voor de rug. Als we naar het bos gaan neem ik haar mee in de draagzak, ideaal valt ze zo in slaap.

Ik denk dat er zeker een verband is tussen licht geboren zijn en dit soort problemen, Dan ique slaapt ook in een bakerzak overdag, heeft een dikke maand echt ingebakerd gelegen verder is ze een heerlijk meisje dat lekker veel lacht en speelt in haar box( vandaag lag ze overdwars in haar box terwijl ik haar er toch echt recht in had gelegd )


Als ik jou was gweoon op marktplaats kijken voor zo'n setje of een draagzak halen.

succes

Maaike mama van Danique 5 maanden
 
Hoi,

Mijn dochter inmiddels 14 maanden heeft dat ook altijd gedaan. En ze was 8 pond bij de geboorte dus ik denk niet dat het te maken heeft met het gewicht of lengte....
Onze dochter wil graag alles bijhouden en dat wilde ze toen ook al en in die bak zien ze natuurlijk heel weinig....Ze was snel verveeld.
Toen ze uit de bak in de jogger mocht vond ze wandelen stukken leuker want toen kon ze veel meer zien.
Ik heb de draagzak ook veel gebruikt dat was helemaal een schot in de roos....
Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben het gaat echt over...
 
Hoi,

Hier nog 1 Jonathan wilde echt niet in de kinderwagen, wel in de maxi cosi, dus dat deden wij dan meestal maar, nu ben ik ook neit iemand die graag afstanden wandeld dus het probleem was niet zo groot, maar nu is Jonathan 6 maand en idd hij wil niets missen, is een vlotte jongen met een eigen wil, ik denkd at het meer daaraan ligt.
Ook had hij al vlot de balen van de maxi cosi en brulde dan ook in de auto, wij een autostoel aangeschaft en nu   meneer uit het raam kan kijken is hij dik tevreden, ik vrees dat ik er werk mee krijg, maar goed, laat gaan!

Succes,

Brenda
 
Mijn dochter ook. Wilde vanaf haar geboorte nooit in de bak van de wandelwagen.  
5 minuten ging het goed en daarna krijsen. Als ik haar uit de bak haalde en ze kon alles bekijken was ze dik tevreden.
Bij Farah lag het ook niet aan een laag geboorte gewicht. Ze woog bij haar geboorte bijna 8 pond.

De maxi cosi en de draagzak waren voor haar inderdaad de beste oplossing.
Het heeft gewoon te maken met haar drift tot onderzoeken en zich snel vervelen.

Nu wil ze bijvoorbeeld (ze is net 1 geworden) al niet te lang meer in de autostoel. 10 minuten gaat nog net. In het begin vond ze het geweldig want ze kon uit het raam kijken maar ook dat kan haar niet meer zo boeien. Dus mochten jullie hier tips voor hebben ik hoor ze graag.

Of je veel aan bovenstaande hebt weet ik niet maar misschien helpt het om te lezen dat andere kleintjes het ook hebben.

Desiree
 
hallo,

mijn zoontje van 9 weken was bij zijn geboortje 9,5 pond en wil ook niet in de kinderwagenbak. HIj schreeuw het hele dorp bij elkaar. Dus ik denk niet dat het aan een licht geboortjegewicht ligt. Voor mij is het probleem hopelijk snel over want hij past al bijna niet meer in de bak hij heeft nog 2 cm over als hij met zijn voeten stijf tegen de onderkant ligt. Hij gaat vaak mee in de draagzak, dan mag mijn dochter van 2 op haar driewieler naar het dorp, succes gegarandeerd.

Ik ga de buggyzit maar op mijn wandelwagen bouwen, ook al kan hij nog niet zitten. Die kan gelukkig plat, dus ik hoop dat hij dan wel wil wandelen.

succes.
 
Terug
Bovenaan