huilen in de slaap

Senne huilt in haar slaap. Ze houdt haar oogjes dicht en huilt 1 of 2 keer, maar slaapt volgens mij gewoon door. Vaak is dit in de eerste of laatste periode van haar slaap, als ze diep slaapt doet ze het een hele tijd niet. Het klinkt ook heel anders als het huiltje als ze wakker is. Zijn er meer kindjes die dit doen en heeft iemand enig idee waardoor het komt?

Groetjes,
Dionne

Hoi,Hoi,

Eigenlijk wel grappig he? Evi doet dat ook, dan denk ik dat ze al wakker is en ligt mevrouw nog eerlijk te slapen. Ze doet het bijna elke nacht, vaak tussen  4 en 5 uur. Daarna hoor ik haar niet meer tot 7.00. Overdag hoor ik ze ook wel eens, ik wacht dan vaak even. Maar blijft ze jammeren dan is ze echt wakker.
Ze liggen alle  indrukken die ze op doen  te  verwerken hihihihi

groetjes Sonja

boas doet dat ook vaak,snachts rond een uur of 4.ik heb een artikel gelezen waarin stond dat baby's dat doen op het moment dat ze overgaan van ondiepe naar diepe slaap.ze lijken dan even wakker maar zijn het niet.daar moet je dus goed rekening mee houden voor je je kindje uit bed trekt.het kan dus zijn dat ze juist aan het inslapen zijn ipv wakker worden.(artikel was van pampers,kreeg ik via de mail)
groetjes kari

ze doen van alles in hun slaap dat ook doen als ze wakker zijn, bewegen, geluidjes maken, zuigbewegingen en dus ook een beetje huilen.
niets om je zorgen over te maken dus.

Ja, dat doet Christian ook! Een heleboel geluidjes, maar ook vaak een echte huil waar ik van wakker schrik (inderdaad vaak rond 3-4 uur in de nacht). In het begin ging ik er dan uit, had dan bij wijze van spreken al een fles gemaakt voordat ik met mijn slaperige kop merkte dat hij helemaal niet meer huilde (een onmogelijkheid als hij echt honger heeft) en rustig met zijn oogjes dicht lag... Nu moet hij even goed doorhuilen voordat ik uit bed stap en dat is dus eigenlijk nooit in de nacht... Want hij slaapt lekker door!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Terug
Bovenaan