Huilen in de vroege ochtend

Mijn dochtertje Eva slaapt 's nachts eigenlijk goed door, ze krijgt om elf uur haar laatste fles.
Nu gebeurt er sinds een aantal weken het volgende: ze wordt in de vroege ochtend meerdere malen jengelend wakker, bijvoorbeeld vandaag om 4.00u om 5.30u en om 6.00u. Ze heeft geen honger, want dan laat ze zich wel anders horen, dat weet ik uit ervaring. Als ik haar een speentje geef valt ze eigenlijk wel weer meteen in slaap.

Maar ja, voor mij is dit niet zo prettig, aangezien ik dus de laatste voeding om 23.00u geef, maar er vervolgens in de vroege ochtend wel drie keer (en soms vaker) uit moet, waardoor ik niet echt aan mijn slaap toe kom.

Wie heeft dit ook meegemaakt en wie heeft tips

Hoi,

Heb wel een andere tip voor je. Je kan gaan voorslapen, deed ik ook altijd met me dochter, dan ging ik om half tien naar bed of zo en zette ik de wekker om elf uur. Bij mij werkte dat wel. Mijn zoon wordt trouwens 's morgens ook heel vaak en vroeg wakker. Vrees dat je er niks aan doet, gaat vanzelf over. Als een speentje genoeg is moet je er voor jezelf niet een te groot probleem van maken want je doet er toch echt niks aan vrees ik en anders wil ik DE tip ook graag ontvangen.

Slaap lekker.

Gr Sylvia

Ik heb dit ook een tijdje gehad. Sinds een week slaapt ze ineens weer door tot 7 uur. Ik heb daarbij nog een kind van 4 die half 12 en half 2 wakker wordt, dus ik weet hoe erg dit op kan breken. Als het goed is gaat het dus vanzelf over! Sterkte!

Terug
Bovenaan