Huilen in slaap

A

Anoniem

Guest
Ik heb het nu een paar keer gehad. Marit slaap en ik zit rustig op de bank, komt er in eens een hartverscheurend gehuil uit de kinderwagen. Ik er hij er heen is het weer stil.
Zit nog maar net op de bank en weer hoor. Echt hartverscheurend.
Blijkt ze het gewoon te doen in de slaap. Daarbij 'schokt' ze dan ook af en toe.
Hebben jullie kindjes dit ook?

Yep, hier hetzelfde euvel... ze doet het echt in haar slaap. Blijkbaar een enge droom of krampjes of zoiets

Hier nog een die daar last van heeft.
Vooral 's nachts heeft hij er last van.

xxx Diana

Hi,
Heeft Roef ook af en toe. In het boek van Ria Blom staat geschreven dat dit te maken heeft met de REM slaap. Tot een half jaar bestaat 50 procent van de slaap uit de REM slaap, een ondiepere slaap waarin ze meer bewegen, geluidjes maken en een snellere ademhaling hebben dan wanneer ze in de diepere NREM slaap zitten. Roef heeft dan soms ook zijn ogen even open, waardoor het lijkt of hij wakker wordt. Onrustige kindjes worden vaak ook echt wakker en komen dan niet meer in de diepe slaap. Aldus wijsheden uit het boek van Ria...
Groetjes Annemarie

idd het is wat Annemarie zegt.
Thijmen doet het ook. Daarna slaapt hij verder of hij huilt eerst nog even en slaapt dan verder. Ook 's nachts helaas.
Groetjes

ryan heeft het ook.. word wakker begint te huilen en na 2 minuten is hte weer stil en meneer heeft zn oogjes weer dicht..

Terug
Bovenaan