Huilen/krijzen in bed

Vanaf baby’s af aan huilt onze zoon in bed, wat we ook proberen! Muziekje uit en aan, lampje uit en aan, erbij blijven, rommelen op de overloop en ga zo maar door. Het is nu soms echt krijzen, en als we hem bijv oppakken gaat hij ons treiteren. <br />We hebben van alles al geprobeerd en vraag me echt af wanneer het huilen eens ophoudt.. dit heeft hij ook als hij wakker word, dan is het ook gelijk hard huilen<br />Krijg er soms echt gefrustreerd van.. terwijl ik dat echt niet wil
 
Als ik 1 ding heb geleerd is het vooral dat laten huilen geen zin heeft. Mijn zoontje heeft zelfs wel eens overgegeven van het krijsen. Ik denk ook niet dat ze het doen omdat ze iets niet willen of je willen zieken. 
Ik neem mijn zoontje bij mij in bed en hevel hem over als die slaapt. Of laat hem liggen.. net waar ik zelf zin in heb. Ik moet er wel bij liggen tot hij slaapt. En hier ben ik echt niet blij mee maar het is de enige manier waarop hij wel rustig gaat slapen. Dat is me meer waard dan iedere avond met mijn handen in het haar naast zijn bed staan. 
Waarom dit zo is.. geen idee. Ik hou me maar vast aan dat hij ouder wordt en dan ooit wel weer normaal gaat slapen.
 
Sterkte 
 
Hier ook totaaaal geen zin in elke avond gezeur, gejank enzenz. No drama zeg ik maar? sinds geboorte doe ik mijn kind bij mij in slaap laten vallen en dan in eigen bed leggen. Dan slaapt mijn kind rustig door en heeft al een groot bed sinds 2jaar geworden was. Is nog nooit uit bed gekomen! Ook nooit drama. En ik heb veel meer rust door even een kwartiertje op het grote bed te chillen met mn kind en dan omleggen in het eigen bedje ipv 3u lang frustratie wat ik van anderen hoor….ik wens je alle geluk en hoop dat die aanpak jullie helpt ❤️??
 
Wij hebben tot hij 1 was hem in slaap moeten wiegen. Daarna zijn wij langzaam gaan afbouwen en nu hij 2 is zit ik nog naast zijn bed tot hij slaapt, zijn papa kan iets verder weg zitten en bij anderen en op de opvang kan hij geheel zelf in slaap vallen.

Dat kwartiertje iedere avond heb ik omgedoopt tot lekker even rustig nadenken. En mijn zoontje slaapt dan heerlijk en zonder drama.

Ja hij zou zelf in slaap moeten kunnen vallen. Maar dit is mij meer waard dan hem overstuur laten huilen en de bijkomende drama.

Merk hoe ouder hij wordt hoe makkelijker het gaat.
En hij werd ook tot iets voor hij 2 was huilend wakker. Tegenwoordig roept hij dat hij wakker is of mama waar ben je?
 
Terug
Bovenaan