huilen meteen na het voeden..

hee moeders!!

wat ben je toch weer onzeker als je kleine huilt.
onze noa drinkt erg gullzig en verslikt zich dus ook wel eens, daarna gaat ze wel rustiger drinken.
maar nu moet ze meestal meteen  na  de voeding huilen, ze krijgt al erg veel voor haar leeftijd, ze drinkt nu meestal 150 cc helemaal op. ze weegt ook wel tussen de 4,5 en 5 kilo denk ik.
bij de geboorte was ze 8 en een halve pond.
ze is nu 3 en een halve week.
zou ze dan nog honger hebben of ligt het misschien aan de voeding??
of zijn het krampjes??
we laten haar nu ook vaker boeren en dat werkt ook wel goed.
ik vind ook dat ze meer begint te spugen zeker een mondje per voeding of soms meer.
voeding voor hongerige baby's werkt niet bij haar word ze alleen maar misselijk en hongeriger van.

heeft iemand ervaring??
graag tips!!

liefs annelies moeder van noa

Onze kraamhulp en ook het cb hebben gezegd dat een baby 150cc per kilo lichaamsgewicht nodig heeft. Dus als jouw Noa 5 kg weegt, mag ze 750cc per dag hebben. Teveel kan buikpijn opleveren en te weinig een ontevreden kindje (dat laatste hadden wij). Koen krijgt 6x 150 water en 5 schepjes en hij is van 11 september. Qua gewicht gaat hij al richting 6 kilo (bij de geboorte 8 pond), maar het exacte gewicht hoor ik volgende week op het bureau. Koen huilde vorige week ook na zijn fles en had erg veel last van zijn buikje. Wij geven hem nu 3 scheppen Friso normaal (dat krijgt hij al vanaf het begin) en 2 scheppen Friso Comfort (tegen spugen en krampjes). Dat helpt erg goed. Misschien een tip voor jou?

Groetjes, Crystel

jeetje.. wat vervelend is dat he..!!
hoelang doet ze over het flesje? misschien drinktze het flesje te snel leeg en heeft ze daarom niet een goed verzadigd gevoel?

Terug
Bovenaan