huilen om niks? of wat is er

word er soms zo onzeker van, dat huilen om (denk ik )niks

geslapen, schone luier en gegeten en geknuffeld
dan daarna toch nog ontevreden.
weet niet zo goed wat ik er mee moet. laten huilen? soms wil hij echt niks!

de weken hiervoor had hij hier geen last van, heel vrolijk en lachen, nu ook nog wel maar veeeeeeel minder

we zijn ook nog steeds aan het tobbe met z'n ontlasting (loopt niet echt lekker door) dus weet niet zo goed waar het aan ligt.

herkennen jullie dit en wat doe je ermee en gaat dit nog wel over???
hij moet over 4 weekjes naar het kdv en daar hebben ze echt niet de hele dag te tijd voor hem.
 
Hoi klavertjevier..
Wat vervelend zeg dat je zoontje zo moet huilen, vooral omdat het eerst veel minder aan de orde was. In dat geval zou ik denken dat hij niet zomaar huilt. In de meeste gevallen willen ze dan toch iets kenbaar maken en tja, hoe lastig ook, dit kunnen ze niet anders doen dan door te huilen. Maar voor jou als moeder wel frustrerend...
Onze dochter was op den duur ook vaak ontevreden en jengelig. Ik ben toen overgestapt op flesvoeding en daarna was ze veel tevredener. Mijn borstvoeding bleek voor haar gewoon niet meer voldoende voeding te bevatten. Het was alleen dorstlessend zeg maar en dus voor korte duur voldoende. Of geef je geen borstvoeding?? En groeit je kindje voldoende?? Aan de hand daarvan kun je dit ook vaak wel nagaan (gewoon even naar weeguurtje op 't buro).
Soms huilen baby's ook gewoon uit verveling. Dan vond ze het op schoot even niet meer leuk, dus jengelen, maar dan in de box weer wel, of andersom.... Tja, het is altijd uitproberen met de kleintjes.
Op het kdv zullen ze wellicht niet alle tijd hebben voor jou zoon alleen, das logisch maar ze zullen vast en zeker wel aandacht besteden aan het huilen, neem aan dat ze daar voldoende ervaring mee hebben en dat er wel vaker baby's zijn die veel huilen, dus voel je daar niet schuldig over.
Of je iets hebt aan m'n verhaal weet ik niet, maar dit is mijn ervaring en idee erover. heel veel succes en ben benieuwd hoe het over een poosje gaat.
 
hoi onze ukkepuk had ook last van zijn ontlasting. Op een gegeven moment had hij 1 keer per 2 dagen een vieze luier.... Ik gebruik nu nutriton... dat is eigenlijk tegen het spugen, maar een bijwerking van dit poeder (wat je door de flesvoeding doet) is dunne ontlasting. Na 2 flesvoedingen merkte wij het verschil al. Nu zijn we weer aan het afbouwen en het gaat nog steeds goed... je kunt het natuurlijk proberen..... Tzit in een oranje verpakking, een rechthoekig kartonnen doosje...
 
Terug
Bovenaan