Huilen rond etenstijd

Onze dochter huilt altijd vanaf een uur of 5 totdat ze naar boven gaat om in bad te gaan. Dan is het over. Heeft iemand een tip om dit te doorbreken. Even slapen zien we niet zo zitten omdat ze 's avonds als wij eten, dan ook een fruit- of groentehap krijgt. En heeft iemand misschien een idee hoe lang dit nog kan duren.
Alvast bedankt.
 
hoi
ik doe mijn zoon soms smorgens en soms savonds in bad maar om 5 uur krijgt hij warme hap en en dan wil hij wel slapen en tegen 6 a 7 uur word hij wakker en dan eet hij nog wat met ons mee en om ongeveer 8 uur geef ik hem een fles en gaat hij naar bed.
mischien heb je er wat aan
gr monique
 
Hallo Diana,
Mijn dochtertje is wat jonger (bijna 3 maanden), maar die doet dat dus ook, vanaf 4, 5 uur 's middags en dan maar janken tot ze 's avonds rond 21.15 haar laatste voeding krijgt.
Zelf merk ik dat ik het soms kan doorbreken door haar bv. even iets nieuws in de box te geven, of haar even op schoot te nemen, of haar in de maxi cosi zetten. Het klinkt heel stom, maar wat bij haar ook helpt is een kinderprogramma op tv aanzetten. Dan is ze stil en kijkt ernaar. Al moet je dat uiteraard niet al te lang doen.
Succes!
 
Terug
Bovenaan