Huilen tijdens de fles

<p>Mijn 2e zoontje van nu 11 weken. Huilt al tijden vaak tijdens het drinken van de fles (borstvoeding helaas niet mogelijk). Hij begint vol goede moed, maar ergens tegen de helft aan, begint hij hard te huilen en gaat de rest van de fles moeizaam. Je ziet dat hij ongemak heeft en overstrekt zich. Ik laat hem tussendoor goed boeren, wat even iets helpt. </p><p>Gekke is dat hij het niet heeft tijdens de late en nachtfles, welke hij in het donker op bed krijgt.</p><p>Ik vraag me af of het wellicht komt door hoe hij drinkt, of et krampjes zijn etc etc. Hij drinkt uit dr. Brown fles met difrax S speen en krijgt Hipp combiotik voeding.</p><p> Ik hoop op tips en herkenning, want het geven van de fles overdag is geen fijn moment, maar íets waar ik steedsnmeer tegen op zie</p><p> </p>
 
Drinkt hij niet te gulzig? Of moet hij er teveel moeite voor doen? Wij hebben hier lang mee lopen strugglen. We verdikten zijn voeding ivm reflux, de dr brown 1 speen kostte teveel moeite (Brullen dus) en de difrax fles was helemaal drama.
Nu is hij 5 maanden en gebruiken we dr brown speen 2 en het is ineens dikke prima allemaal haha!
 
Hii!
 
Ik lees net hele herkenbare dingen. Onze man van 16 weken worstelt al 4 weken bijna met dezelfde klachten.
Begon hier tijdens zn sprong rond de 12 weken. Nu een aantal weken verder blijven de flessen overdag een enorm drama, huilen spartelen overstrekken en bijna boos lijkt het wel. Wat resulteert in voeding laten staan, soms wel een halve fles.. ook al pitmeel geprobeert met speen 2 van dr Brown.
 
Vraag me af hoe het bij jullie is afgelopen!! 
 
Hii!
 
Ik lees net hele herkenbare dingen. Onze man van 16 weken worstelt al 4 weken bijna met dezelfde klachten.
Begon hier tijdens zn sprong rond de 12 weken. Nu een aantal weken verder blijven de flessen overdag een enorm drama, huilen spartelen overstrekken en bijna boos lijkt het wel. Wat resulteert in voeding laten staan, soms wel een halve fles.. ook al pitmeel geprobeert met speen 2 van dr Brown.
 
Vraag me af hoe het bij jullie is afgelopen!! 
 
Hii!
 
Ik lees net hele herkenbare dingen. Onze man van 16 weken worstelt al 4 weken bijna met dezelfde klachten.
Begon hier tijdens zn sprong rond de 12 weken. Nu een aantal weken verder blijven de flessen overdag een enorm drama, huilen spartelen overstrekken en bijna boos lijkt het wel. Wat resulteert in voeding laten staan, soms wel een halve fles.. ook al pitmeel geprobeert met speen 2 van dr Brown.
 
Vraag me af hoe het bij jullie is afgelopen!! 
 
Mijn dochter deed dat ook, dronk 30cc en zo uit het niets weigert ze de fles en is het gieren en brullen. 
Ik wist me geen raad meer en vond de fles geven ineens een stuk minder leuk. 
Zij had veel last van krampjes, ze is nu 9 weken en af en toe nog krampjes maar de flessen drinkt ze na 20 á 30cc netjes op ( ik maak 120 water + 4 schepjes =135cc ) 
De fles geven vind ik nu weer een stuk leuker want als ze pijn heeft wil ik het liefste haar pijn overnemen maar helaas kunnen we dat niet. 
Hou vol, want op een dag gaat het over zolang ze goed groeit en genoeg plas/poep luiers heeft is het goed.
En mijn dochter vond het lekker als ik over haar buikje heen wrijf , of onder haar kont tik of schommel werd ze rustig van. 
 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan