Huilen tijdens de fles

Hoi allemaal,

Sinds ongeveer 1,5 week huilt Jaimy vaak als hij de fles krijgt. De eerste 70 of 80 CC gaan er goed in en daarna laat ik 'm boeren omdat hij begint te morsen. Maar als ik daarna de rest van de fles wil geven, begint hij vaak te huilen. En dan ook echt huilen alsof hij pijn heeft ofzo. Ik probeer hem dan vaak nog wat te laten boeren, maar vaak komt er niets meer. Hij oogt nog wel hongerig en hapt ook wel goed naar de speen, maar na een paar slokken betrekt zijn koppie weer en begint hij weer te huilen. Ik snap er niks van! Hij doet het ook niet iedere keer.
Ik denk niet dat het spruw is, want hij heeft geen witte tong en hij sabbelt ook veel op zijn speentje; dat zou dan ook pijn moeten doen lijkt me.
Op deze manier kost het erg veel tijd en moeite om hem toch genoeg te laten drinken, want meestal zet ik wel door om hem 120 CC te laten drinken. Dan drinkt hij 10 cc, huilt hij even, hou ik m overeind voor een boertje (als die komt) en dan maar weer s wat drinken.
Soms leggen we m in een andere houding waardoor hij weer even rustig drinkt.
Ik word er af en toe helemaal gefrustreerd en onzeker van, en het is zo zielig om te zien. Buiten dit is het een ontzettend vrolijk mannetje en hij slaapt ook erg goed.

Iemand een idee waar hij last van heeft? Heb het CB nog niet om raad gevraagd, maar moet toch maar eens misschien (ik ben zo'n type dat altijd nog even afwacht met bellen en dan gaat het opeens over...)
 
Hoi,

Ik zou als ik jou was de huisarts even bellen.

het klinkt als reflux. Mijn dochter deed precies het zelfde en bleek verborgen reflux te hebben. door het zuur dat om hoog komt gaat de slokdram irriteren. dit kan behoorlijk erg worden.

succes ermee.

liefs Renske
 
Ik geef BV dus misschien even wat anders. Mij dochter drinkt eerst gewoon lekker totdat ik merk dat ze wat begint te kronkelen. Ze heeft dan last van krampjes. Ik stop dan maar even en verschoon haar om haar vervolgens weer aan te leggen. Ze is dan soms ontzettend happig naar de borst maar als ze eenmaal is aangelegd begint ze weer onrustig te worden. Bij haar heb ik het idee dat ze krampen heeft en daarom juist zuigbehoefte. Ik geef haar dan maar een speentje.
 
Ik ben van het juni forum en alles wat je schrijft komt me zo bekend voor. Mijn zoontje had precies het zelfde en hij dronkt daardoor ook te weinig en viel af. Ik raad je aan om naar de huisarts te gaan en je niet te laten afschepen met bv het zijn krampjes. Vraag een verwijzing naar de kinderarts want een baby hoort graag en rustig te drinken. Succes!
 
Terug
Bovenaan