Huilen tijdens de voedingen

<p>Mijn zoontje is 5 weken oud en sinds een tijdje zijn de voedingen echt een drama, de eerste paar minuten gaan goed en daarna gebeurt er iets in zijn lijfje waardoor die begint te huilen, hij hapt heel gretig naar de speen maar zodra die drinkt begint ie te huilen.. en dit dus continu, hij verslikt zich ook heel snel en begint het dan uit te proesten alsof hij erin stikt echt zo zielig.. Ook moet ik hem minstens 3 keer laten boeren en krijgt hij snel de hik. wat kan dit toch zijn? Ik twijfel of het reflux is want buiten het drinken om is hij heel tevreden natuurlijk af en toe zn huil momenten maar niet meer als de gemiddelde baby, ook spuugt hij zelden. Ik gebruik dr brown flessen, zijn er misschien flessen met een kleiner gaatje? Weet iemand hier raad mee want de voedings momenten zijn nu zo frustrerend ?</p>

Misschien de calma flessen van medela? Ik geef borstvoeding en oefen nu met calma flessen omdat deze het meest op de borst lijkt, deze heeft een klein gaatje. Ze moeten dan zelf goed zuigen

Misschien de calma flessen van medela? Ik geef borstvoeding en oefen nu met calma flessen omdat deze het meest op de borst lijkt, deze heeft een klein gaatje. Ze moeten dan zelf goed zuigen.

Het klinkt wel als reflux, bij mn dochtertje begon het ook zo, de symptomen die jij benoemt en het ging van kwaad tot erger en nu zitten we aan de medicatie. Ik zou inderdaad een kleiner speentje proberen en goed blijven kijken naar je zoontje :) 

Weet je wat je misschien ook nog kan proberen, andere voedingshouding. Ik heb mn dochtertje eerst op haar zij gevoed op mn schoot op een kussentje, de voeding liep dan eerst in haar wang en zo verslikte ze zich niet en nu houd ik haar heel goed rechtop met voeden (nog steeds voor de reflux) 

Ik vind dit klinken als reflux. Zou er mee naar de ha gaan want waarschijnlijk is het de pijn waarom hij huilt tijdens zijn flesje dat was hier ook het geval.
Voor de rest kwamen er steeds meer klachten ! Gebruik je al pitmeel ? 

Klinkt wel een beetje als reflux. Dat begon hier ook zo, wel al eerder. Misschien kun je eens kijken naar de tips bij reflux. Soms is dat al voldoende. 
En misschien een andere fles? De speen kan een hoop doen! 

Terug
Bovenaan