huilen tijdens drinken

mijn zoontje wil de laatste tijd geen flesje meer drinken, het eerste flesje s"morgens gaat goed maar daarna is het een ramp.
Hij geeft dan aan dat hij honger heeft drinkt een paar slokken en begint dan keihard te krijsen.
Ben er al mee naar de huisarts en het cb geweest maar hun wisten ook niet wat het was.
Heb van het cb het advies gekregen om vast met opvolgmelk te beginnen maar ook dit werkt en pap voeren met een lepeltje werkt ook niet goed.
Wie herkent dit of heeft raad ik weet het niet meer, hij groeit verder wel goed en is vrolijk HELP. groetjes jolanda
 
ik herken dit. mijn dochter van 4 maanden dronk altijd keurig de fles leeg maar tegenwoordig wordt ze erg onrustig en begint te huilen, er zit dan vaak nog 60 tot 90cc in de fles (ze krijgt sinds een week 200cc).
Je voelt je er zo machteloos bij, daarbij heeft ze ook veel moeite met ontlasting maken, dus misschien staat dit wel met elkaar in verbinding. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de huisarts met haar ,dus ben benieuwd of hier iets uitkomt. groetjes Anita
 
hoi anita

dank je wel voor de snelle reactie ook mike heeft ook moeite met zijn ontlasting, van alles al geprobeert, lactulose, speciale voeding niets helpt echt. Dus misschien heb je wel gelijk dat dat met elkaar in verband staat.
Ik kijk het nog een paar dagen aan maar als het niet verandert ga ik maandag ook weer naar de huisarts.
Laat je me nog even weten wat jouw huisarts heeft gezegt.
groetjes jolanda
 
Mijn zoontje drinkt ook heel slecht als hij met zijn ontlasting rommelt.
Ga je zelf maar na als je lang niet kan.
Mijn eetlust verdwijnt dan ook
Waarschijnlijk als dat probleem is opgelost drinkt ie wel weer lekker
Succes

Nien
 
hoi Jolanda,
Ik ben dus bij de huisarts geweest. Laura heeft nu een microlax gekregen, waar ik haar de helft van moet geven om de darmpjes goed te legen, morgen proberen, want vandaag is er al zoveel met haar gerommmeld en is ze zo onrustig. Ook was ik 2x daags op andere voeding over gegaan maar ik doe nu toch weer gewoon 5x similac als vanuit. de darmen kunnen namelijk natuurlijk ook overprikkeld raken, maar eens kijken hoe het zo gaat, wel heel zielig want vandaag doet ze bijna niets anders dan huilen terwijl ze normaal bijna nooit huilt.succes en groetjes van anita
 
hoi allemaal bedankt voor jullie reacties, en Anita ik ga maandag de huisarts ook vragen om microlax want ik denk toch dat daar het hele probleem ligt bij het niet poepen bedoel ik.
Vanavond huilde hij weer tijdens het drinken en toen heb ik hem meegenomen naar zijn eigen kamertje, en toen dronk hij zijn hele fles leeg zonder huilen,misschien is het hem wel te druk beneden met de televisie en de rondrennende katten en als je dan ook misschien nog buikpijn hebt kan ik me voorstellen dat je niet rustig drinkt, misschien een tip om eens te proberen.
Joyce hij snapt nog niets van een tuitbekertje wel geprobeert maar snapt nog niet dat je daar ook op moet zuigen, heb je misschien een tip voor mij hoe ik hem dat kan leren.
groetjes van jolanda
 
Hoi Jolanda,

Het enige wat je kan doen is blijven oefenen en zelf af en toe er aan zuigen zodat er wat in de tuit zit dan is er al een beginnetje met drinken zeg maar.

hier snapt ze er ook niet van hoor. Er zijn van avent tuiten die zacht zijn net een speen maar dan in de vorm van een tuit.

Het kan inderdaad dat het hem te druk is ik merkte dat hier ook en nu steeds meer ze is nu 8 maanden en alles is leuker dan de borst. Ze wil alles zien dat begon inderdaad rond de 5 a 6 maanden. Nu maak ik me er niet druk meer om. Ze drinkt overdag minder en haalt dat dan s ochtends en s avonds in.
Misschien dat je het kan uitproberen om een paar keer te voeden in zijn kamertje.

Groejes joyce mama van Mara
 
Terug
Bovenaan