<p>Hoi mama’s, </p><p>Onze dochter van 3 maanden is sinds een week niet meer haar vrolijke ikje. In het begin heb ik borstvoeding gegeven, daarna ben ik langzaam overgestapt op flesvoeding en geven nu sinds ruim een maand volledig fles. Ze krijgt 5 flesjes van 165ml (soms zit er 1x per dag 1 tussen van 200ml). Deze voedingen gingen prima. Ze slaapt al sinds 3 weken oud de nacht door. Ze huilt vrijwel nooit en als ze huilt is het meestal voor d’r flesje, omdat ze moe is of omdat ze bijvoorbeeld uit de box gehaald wil worden.</p><p> Nu is ze sinds een week heel onrustig tijdens het drinken (ze wringt echt en huilt/krijst)hhet begint al aan het begin van de voeding. Naderhand blijft ze ook huileriger. Ze slaapt op zich nog wel goed, alleen ook het in slaap komen is een stuk moeilijker dan normaal. Af en toe heeft ze nog wel haar vrolijke momentjes, maar over het algemeen is ze veel meer huilerig (vooral vanaf de middag). We hebben eigenlijk niets veranderd qua routine of producten, dus ik heb geen idee wat dit kan zijn. Het enige is dat we 2,5e week geleden zijn overgestapt van de brede naar de dunne dr browns flessen (maar dat is dus anderhalve week voor de klachten begonnen). Ik verwacht ook geen spruw want zie geen wit in haar mond. Ook heeft ze geen koorts. </p><p>Ik herken mijn vrolijke meisje soms niet meer terug en vind het zo zielig. Ik hoor graag jullie tips! </p>