Huilen tijdens het drinken

Hi,
Ik heb een vraagje. mijn zoontje is 6 maanden en sinds een week huilt hij tijdens de laatste voeding om een uur of zeven. Ik heb dan het idee dat hij moe is, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?? en zo ja, wat hebben jullie eraan gedaan?
Volgens mij heeft hij verder nergens last van.
Alvast bedankt!
 
Hoi Hannie,

het kan inderdaad vermoeidheid zijn. Ik merk bij mijn zoontje  van 8 maanden dat hij ook af en toe behoorlijk huilerig is tijdens zijn fles om 18.45 uur. Wat bij hem helpt is lekker saampjes op de schommelstoel zitten en schommelen tijdens de fles. Ook zing ik heel zachtjes allerlei kinderliedjes voor hem. Dit doe ik elke avond zodat hij de liedjes gaat herkennen. Soms piept hij nog wat maar als hij eenmaal leker zit, een beetje dommelt en goed drinkt gaat het goed. Soms valt hij zelfs in slaap tijdens het drinken en drinkt dan gewoon door tot hij genoeg heeft.
Dus probeer wat te wiegen enzo. Wie weet helpt het bij jou ook. Misschien wil hij in een andere houding drinken?
En misschien is het ook een fase?
Groet
Brendebol
 
Hoi Hannie,

Mijn dochter  krijgt de fles. Bij mijn man en mij gaat het drinken goed, maar als mijn schoonmoeder dit moet doen dan huilt ze tijdens het drinken. Ze raakt dan behoorlijk van streek. Ik vind dit erg vervelend en heb het idee dat mijn dochter nog aan mijn schoonmoeder moet wennen.
Als ze mijn schoonmoeder al ziet aankomen ( ze is 4 maanden oud ) wordt ze heel onrustig en als ik haar aan haar geef dan zet ze gelijk een keel op. Daarom heb ik het gevoel dat ze nog aan mijn schoonma moet wennen omdat ze het alleen bij haar doet.

Groetjes Ilona L.
 
Terug
Bovenaan