Huilen tijdens sex

Heeft iemand hier ook last van?

Ik word er niet goed van......vannacht alweer.....ben je lekker bezig krijg je ineens een huilbui :-( Lekker motiverend ook voor m'n partner en voor mezelf is de zin dan ook meteen weg.....weet eigenlijk niet of dit normaal is.
Weet dat ik normaal al super emo ben met films enz. en dat dat nu extra versterkt wordt, maar dat het nu ook bij de sex zo is vind ik maar niks.

Liefs Ilona

Ik ben van het juni-forum, maar ik had het gisterenavond ook ineens. Nu kon ik er ook echt niet van genieten. Man overstuur, en ik maar huilen. Ik heb het huilen op kunnen houden tot manlief klaar was zeg maar. Ik vind het ook een drama. Heb het nooit gehad en nu dus wel.

Sorry kan je hierbij niet echt helpen. Ik heb zelf echt totaal geen zin in sex, hoop voor me vriend dat dat straks nog komt maar heb er gewoon echt geen behoefte aan!

@supertje....vervelend he....pfff hoop ook eigenlijk dat het de komende tijd niet meer voor gaat komen.
@sabrinavanleeuwen.......ik heb de 1e 3 maanden ook absoluut geen zin gehad. Begint nu weer te komen, maar denk dat dat bij mij ook voor een groot deel angst is geweest.

Ik was even aan het rond neuzen,

@sabrina ik heb het zelfde als jouw,ik heb nu ook totaal geen behoefte aan sex,bij mij is het misschien ook de angst en ook omdat ik zo moe ben de hele tijd.

Hoop voor mijn vriend dat het weer terug komt,want hij heeft er een begrip voor.

Heel herkenbaar. Heb de afgelopen maanden geen zin gehad in sex. Heel af en toe begon het te kriebelen, maar elke vrijpartij heeft tot nu toed geleid tot tranen. Kon hierdoor ook niet genieten en voor mijn man was het ook zeker niet leuk. Volgens een aantal van mijn vriendinnen, die al moeder zijn, kan het door de hormonen komen en zou het vanzelf beter moeten gaan. Laten we het hopen...

Terug
Bovenaan