Huilen tijdens voeding-baby 8 weken

<p>Goedemorgen! </p><p>Ik dacht, ik waag hier eens een poging. Onze kleine man drinkt sinds een ruime week erg onrustig de fles (geen borstvoeding gehad). Begin gaat redelijk en daarna is het na een paar slokken elke keer huilen. Hij heeft dan echt pijn heb ik het idee. We laten hem al heel veel boeren tussendoor. Vaak lukt dat, maar niet altijd. Ook als het wel lukt, zorgt dat er niet altijd voor dat hij dan daarna weer verder man drinken. </p><p>Het is sowieso al langer een ‘opgave’ om hem rustig de fles te laten drinken. We vermoeden dat hij ook last heeft (gehad) van de kraakbeenringen die nog niet volgroeid zijn waardoor hij met een piepende ademhaling en een klakkend geluid de fles drinkt. Hier zouden de overheen moeten groeien. </p><p>We bieden nu 150 ml aan (165 ml melk dus) en dit zo’n 5 á 6 per 24 uur. Soms drinkt hij ze leeg, soms niet. </p><p>De laatste weken hebben we de difrax fles gebruikt en zijn we sinds deze week overgestapt naar de M speen, omdat met de S speen het soms wel een uur duurde voordat we klaar waren. De m speen gaat misschien te snel, dus vervolgens heb ik vanochtend geprobeerd met een vork de S speen wat groter te maken. Dit hielp niet. Vond overigens ook het gat wel best groot worden. </p><p>Nu staat de dr. Browns weer klaar, gaan we het daar weer eens mee proberen, maar zo langzamerhand weet ik het niet meer zo goed.</p><p>Het is zo zielig om te zien dat hij zo’n last heeft tijdens het drinken.  </p><p>Hebben jullie nog tips? </p>
 
Hoi!
Is zeker zielig en wij hadden precies hetzelfde met de 8 weken.

We hadden Avent en zijn nu ook overgestapt op dr. Browns wat bij ons echt de uitkomst was.
Welke speen gebruik je voor dr. Browns? Ik denk speen 1 gezien de leeftijd.
Wat je zelf al aangeeft, ik denk ook dat de M speen te groot is voor hem.
Heeft hij ook wel echt honger als hij de fles krijgt? Als ze hier geen honger heeft dan is het protest ook hevig.
 
Wat vervelend hè.. bij julie was het opgelost met de Browns fles?
heb net laatste voeding ook met de Browns fles gedaan, her drinken zelf ging redelijk rustig.. (inderdaad met speen 1).. maar fles niet leeg en tussendoor en naderhand veel huilen. 
Heb ondertussen ook cb gebeld en ga toch ook eens de Omneo voeding proberen en de 123 speen van difrax. Het lijkt wel alsof hij tijdens en na de fles de voeding gewoon niet lekker verwerkt, ook veel scheetjes en gespannen buik.
is overigens al de 3e type voeding die we gaan proberen. 
Fingers crossed. 
 
Terug
Bovenaan