huilen tijdens warme hap

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Bij Isis zijn haar onderste tandjes aan het doorbreken, één wit puntje zie je al. Tijdens de warme hap lijkt ze er veel last van te hebben, wel willen eten, maar pijnlijk. Fruit, melk en brood gaat wel goed. Ik denk  dat het aan  de temperatuur ligt (té warm of té koud) We gaan nu alles lauw aanbieden (ook fruithap) Herkennen jullie dit?

x Esther

Heej Esther,

Ja, heeeeel herkenbaar. Thijn deed dat ook heel erg. Die begon ook ineens te huilen.
Nu is (sinds vandaag joepie!!) zijn eerste tandje door, en nu is het huilen voorbij.

Sommige kindjes hebben het bij het fruithapje en sommige bij de groenten (wijsheid van het cb..)..

Ff doorbijten. Iets om op te bijten of als je kindje tuttert of duimt maakt ze rustig.
Dan kun je gewoon doorgaan. OF misschien de groenten koud geven. Moest ik ook van het cb. Thijn vond het niet lekker maar misschien jouw kindje wel..

Groetjes Bianca

Hallo!
Mijn zoontje begint al te krijsen als hij de lepel zíet!
Hij is pas ziek geweest en z'n derde tandje komt door, zou hij daardoor niks willen eten?
X Bloem

Hoi,

Bekend probleem! Heather heeft het ook en dan vooral tijdens de warme hap... Ze zit al weken te modderen met haar boventandjes, dus de ene dag eet ze blij haar bordje leeg en de volgende dag is het tranen met tuiten... Zooo zielig!

Sterkte! KT

Terug
Bovenaan