huilen wordt gek van me zelf af en toe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ja de titel zegt het al er hoeft maar dit te gebeuren thuis, werk, onder weg ruzie in de bus en ja hor dikke tranen.

vandaag ook weer maar dan op het werk. was wel grappig ik klanten helpen na dat ik gehuilt had en ze keken wel gek ahahahah. die rot hormonen ook.

heb er anders nooit last van. gaat vanzelf wel weer over hoop ik.

hebben jullie hier ook last van?

ben aan het aftellen nog 6 dagen werken. volgende week maandag is mijn laatste werk dag. heerlijk.

nou doei doei lucy 32.5 weken

hoi hoi
erg he die stomme hormonen.maar je blijft vindt ik wel gevoeliger als je eenmaal kinderen hebt gehad.
en het is echt niet meteen na de bevalling afgelopen,dit duurdt nog wel een tijdje.
gewoon lekker doorhuilen dus,hahahaha.
liefs sil

Ja vertel mij wat! ik word soms zoooo gek ervan!!! Soms kan ik er niet meer tegen maar ik kan er echt niets aan doen helaas.

Ik kijk nu tegenwoordig veel programma's met bevallingen enzo en dan zit ik alweer te janken. Een kleinigheidje met mijn vriend en ik huil tranen met tuiten en zelfs hij zegt dat ie dat niet van me gewend is haha

Van de week heb ik nog liggen huilen omdat ik me zo verveelde thuis hahaha nou dat is toch erg?? om zulke kleine dingen zulke grote tranen.
Maar gelukkig troost mijn vriend me dan wel zonder te roepen dak me aanstel haha
Enige nadeel is dat mijn vriend soms onzker wordt door mijn gedrag. Ik ben soms zo verdrietig om eigenlijk niks dat ie denkt dat hij iets misdaan heeft of dak niet meer van hem hou.. Mannen snappen niet denk ik wat die stomme hormonen met ons doen.

En blijft dat na de bevalling nog echt zo??? hoe lang ongeveer?

x an

Tja, die hormonen maken je een stuk gevoeliger dan normaal.
En wat betreft na de bevalling..had daar zelf niet zo veel last van. Kraamtranen heb ik niet gehad.
Maar wat ik wel merk is dat je sommige dingen op tv ziet die je veel meer raken dan voorheen.
Zo keken wij vaak Reportage op de zondagavond. Als er nu dus onderwerpen zijn met kinderen dan kan ik het gewoon niet aanzien. Voorheen vond ik het natuurlijk ook verschrikkelijk maar nu zet ik de tv ook resoluut uit. Je bent daar veel gevoeliger voor.
Wat hormonen en moedergevoelens toch niet met je  kunnen doen.....

Mams79

Terug
Bovenaan