<p>Hoi allemaal, misschien een hele gekke vraag maar ik vraag me af of het normaal is en of iemand tips heeft. </p><p>Mijn zoon is vrijdag 5 weken oud. In het begin was hij eigenlijk altijd tevreden en best rustig. Sinds anderhalve week merk ik dat hij toch best veel huilt. Ook valt hij moeilijk in slaap.</p><p>Maar wat het vooral is, als hij slaapt kan hij best wel lang slapen.. Bijv van 9 uur s avonds, tot aan de fles van half 12,dan weer door tot half 4, weer fles, weer slapen tot half 8 en dan eigenlijk altijd nog tot ongeveer 10 uur. Dan is hij vaak wakker, rond 12 uur valt hij weer in slaap, soms hazenslaapjes en heel onrustig maar soms ook wel 2 of 3 uur.. Het kost wel veel moeite om in slaap te vallen vaak en dan wil hij echt nog een aantal keer z'n speen. Hij slaapt in de puckababy piep omdat hij vanaf het begin onrustig was met zijn armen. Hij slaapt s avonds en s nachts in bed, overdag vaak in het babynestje of s middags ook in bed maar dat kost meer moeite. Ook valt hij weleens op de arm in slaap, of als hij onrustig is en hij ligt bij ons dan slaapt hij direct. </p><p>Als ik wandel valt hij ook standaard in slaap. </p><p>Maar nu komt het. De momenten dat hij wel wakker is, ik denk alles bij elkaar misschien zo'n 4 uur op een dag, maar misschien redt hij dat niet eens, dan huilt hij erg veel.</p><p>Hij valt vaak al na 2/3 fles in slaap en drinkt dan slapend, soms is hij daarna even wakker maar ook niet altijd. Hij is dan ook af en toe niet stil te krijgen, zelfs niet als hij bij mij ligt. Terwijl zijn luier schoon is, hij geen honger heeft.. Maar toch is ie knalrood en trapt met zijn benen. Misschien zijn het krampjes maar daarvoor gebruik ik ook al druppels en ik heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat dat het is...</p><p>Nu vroeg ik me af herkent iemand dit? Is het een sprongetje, maar dan duurt het wel lang vind ik? Is het normaal dat ze dit doen?</p><p>Ik voel me af en toe echt hopeloos, dan weet ik echt niet meer hoe ik hem stil krijg.</p><p>Alvast bedankt! </p>