Huilen

<p>Hallo </p><p> </p><p>Onze dochter is 9 weken jong. En is geboren met 2 klompvoetjes ze heeft al 8 weken gips. En afgelopen week hebben de de achillespees doorgeprikt. </p><p>Ze heeft ook een voorkeurshouding als je haar vast hebt. In de box draait ze wel vaak de andere kant op. </p><p> </p><p>Nu slaapt ze nachts heel goed meestel van 01:00 Tot 07:00  op 120cc . </p><p> </p><p>Maar overdag is het drame ze begint een uur voor de voeding al te huilen. Als ik haar bij mij neem huilt ze nog steeds heel erg. Wipstoel box niks wil ze. Geef ik haar de fles drinkt ze de helft op en dan zet ze het weer op huilen. </p><p>Totdat ze savonds weer zo moe is dat ze naar een paar uur huilen weer in slaap valt. </p><p> </p><p>Wie herkent dit en heeft advies voor mij.</p><p>Ik ben een beetje radeloos. ? </p><p>Wil zo graag genieten maar ben de laatste vaak daardoor ook zo emotioneel ding dat ze zo huilt want ik weet niet wat er aan de hand is. </p><p> </p>
 
Als ze huilt vd honger zou ik wat meer op verzoek gaan voeden en niet teveel aan schema vasthouden. Dan maar wat vaker een drinkmoment op een dag met kleinere hoeveelheid. 
 
Hi,
Jeetje wat sneu voor de kleine meid. En wat zwaar voor jou, wordt je moedeloos van hè? Onze dochter is 10 weken nu en huilde niet maar krijste echt veel. Ze heeft sinds anderhalve week medicijnen voor verborgen reflux. Je moet het maar allemaal weten.. Heel ander verhaal natuurlijk maar ik snap hoe je je voelt als ze zo huilen en je weet niet waarom. Net als wat hier al gezegd wordt ik zou eens proberen op verzoek te voeden wie weet helpt dat haar. En voor de voorkeurshouding kun je als je wilt naar een osteopaat of fysio. Hebben wij met allebei onze dochters ook gedaan, hielp heel goed. Succes!
 
Terug
Bovenaan