Huilen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben gister met de hond uitlaten in zo'n huilbui beland.
Het werd me allemaal even teveel.
Op tv zie je niets anders als baby's op tv.
Zaterdag verjaardag gehad. En iedereen vroeg of we al bezig zijn voor een kindje.
Dan denk ik echt zo bij me zelf we zijn verdomme al een jaar bezig je zou eens moeten weten. Ik word dan zo boos in mezelf. Zoiets vraag je toch niet.

Vandaag geet het gelukkig wel weer. Af en toe moet je het gewoon even kwijt.
Dus ik kan er weer even tegen aan.
Maar van die reclames word je echt niet goed. hebben jullie dat ook?

Liefs Bontrie

Hoi,

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld.
Sinds het moment dat wij over kinderen nadenken, is het net of in alle tv-programma's baby's en kleine kinderen voor komen.

Ook mij wordt regelmatig gevraagd of wij niet eens aan kinderen beginnen.
Tot nu toe kan ik  het goed van me af zetten, omdat we nog niet voor het eggie gaan, maar ik kan me ook voorstellen dat het erg vervelend is als mensen er steeds over beginnen, en je wil wel maar het lukt niet.

Sterkte.

Liefs Mickey

Hoi meid,

en of ik je begrijp, ik heb het ook, overal waar ik kijk zie ik baby's, zwangere vrouwen en noem maar op.

Het is ook net of de reclamefolders uitpuilen met babyspullen.

Ik had het allemaal zo graag willen kopen, 26 maart was ik eigenlijk uitgerekend en dat doet heel erg pijn.

Je was gisteren niet de enige die aan het huilen was, ik had ook zo'n dag.
Aan de ene kant ben ik blij dat ik ongi geworden ben, mijn lichaam werkt weer, aan de andere kant, het is zo hard, het leven gaat door.... en ik moet mijn meisje de rest van mijn leven missen elke dag.

Maar voor ons allemaal komt de tijd vanzelf, daar heb ik vertrouwen in.

Liefs Randy

Ja dat heb ik ook en baal er ook effe heel erg van allemaal. Mij is het soms ook wel is eventjes teveel. We zijn er het hele weekend heel erg mee bezig geweest omdat we besloten hebben voor verder onderzoek te gaan.

Ik heb ook wel veel last gehad  van bemoeizuchtige omgeving (lees: schoonouders) maar op het moment is het redelijk rustig. Maar kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt want ik ben ook regelmarig huiend thuisgekomen van een 'feestje'.

Sterkte meid, onze tijd komt ook heus nog wel!

Liefs,

Ýmber

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!

En Randy ik lees al een tijdje je verhaaltjes en ik leef echt met je mee!

Kus Bontrie

thanks Bontrie,

maar meid onze tijd komt echt wel, tuurlijk zou ik heel verdrietig zijn als het nu heel lang gaat duren, daarom wil ik er ook niet teveel mee bezig zijn, maar dat lukt helaas niet, vooral niet met die uitgerekende datum die eraan komt.
Soms lijkt alles heel erg oneerljk, maar ik geloof dat alles gebeurt met een reden.

We gaan gewoon weer op naar 31 maart.

Liefs Randy

O, wat is dit herkenbaar! Ik zie ook overal baby's en zwangere vrouwen, en een aantal vriendinnen zijn zwanger of al bevallen in het afgelopen jaar.
Wij hebben het heel lang voor ons gehouden, maar bij ons begonnen mensen ook steeds meer te vissen. Bijvoorbeeld onder het mom van een grapje. Ik zeg dan gewoon bloedserieus: we zouden het heel graag willen, maar je hebt het nou eenmaal niet zelf in de hand.
Bij de meeste mensen is dan ook gelijk de mond gesnoerd, en die zeggen er niets meer over. Mijn schoonouders zaten trouwens ook (al anderhalf jaar geleden) vreselijk veel hints te geven. We kwamen ineens allemaal babyspullen tegen in hun garage!!! Daar hebben we echt wel wat van gezegd. En dat heeft effect gehad. Gelukkig.

Toch vind ik het wel fijn om er soms met een ander over te praten dan alleen mijn man hoor. Hebben jullie dat niet?

Terug
Bovenaan