Huilen

<p>Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie adviezen hebben of mij kunnen geruststellen.</p><p> </p><p>Sinds een week nu heel erg, maar het werd al steeds een beetje erger. Mijn zoontje is van een baby die nooit huilt naar een gegaan die alleen maar huilt, zeg maar gerust krijst. Het lijk iets met vermoeidheid te maken te hebben.  Is het normaal dat als hij zo moe ik hij ontzettend lang gaat huilen? Daarbij is hem wegleggen zo'n beetje onmogelijk en valt hij nooit meer zelf in slaap. Net voordat ik weer aan het werk ging, ontwikkelde hij zich zo goed wat betreft slapen. Zoontje is nu 22 weken oud.</p><p> </p><p>Iemand zelf  een herkenbare situatie? Tips zijn ook welkom. </p>
 
Hi! 


Erg herkenbaar. Mijn dochter huilde de eerste weken nooit en na 3 maanden werd t erger en erger. Op een gegeven moment elke nacht van 00:00/01:00 tot 05:00/06:00 in de morgen. 
Over de dag ook vaak uren achter elkaar.. konden haar niet stil krijgen.. het is een fase het ging vanzelf weer over hier! Mijn dochter is nu sinds woensdag alweer 1 jaar en ze huilt nooit meer.. alleen soms met naar bed brengen . 


geoetjes ! 
 
Het kan samenhangen met gemis als je weer gestart bent met werken, maar zou denk ik hem ook lichamelijk na laten kijken. Kan bijv ook oorontsteking zijn oid en dat hij huilt van pijn. Liever eerst oorzaken uitsluiten en dan evt testen met een paar nachtjes bij je laten slapen als je vermoed dat het met 'mamahonger' te maken heeft. Dat deed ik regelmatig een paar nachtjes per maand als er een lastige fase was. Succes!!
 
Probeer ik. Hij is alleen constant moe. Word wakker van een slaapje maar duidelijk niet uitgerust en zo gaat het de hele dag door. Hoe hij eerder even lekker in de box kon spelen zit dat er nu ook niet meer in
 
Samen slapen doen we nu als hij  erg onrustig slaapt snachts. Meest lastige is dat hij overdag niet zelf in slaap komt en dit samen gaat met veel huilen. Ik ga wel even de dokter bellen deze week, toch maar lichamelijke oorzaken uitslaten. Slimme tip dankje! 
 
Fijn om te horen dat het bekend voorkomt en overgaat! Zeg ik nu ook tegen mijzelf, het is een fase 
 
Terug
Bovenaan