Huilen

Hallo dames<br />Onze dochter is nu 3,5 week oud en huilt sinds 1,5 week echt de hele dag. Xe is iets meer dan 4 kg en wij zijn vrijdag met haar op de eerste hulp geweest ze bleek overvoed te zijn terwijl het cb advies geeft over de voeding. Dus we hebben haar voeding terug geschroefd op advies van de kinderarts. Maar ze huilt echt van half 11 in de ochtend tot 9 uur savonds. Het is echt vreselijk en ben dood ongelukkig.<br />Nou hebben mijn vriend en ik haar vandaag de hele dag in haar bedje gelegd en daar slaapt ze goed alleen zij slaapt in een puckababy piepzak nu is onze vraag mag ze deze hele dag aan want als deze uit is word ze heel onrustig en slaat ze zichzelf wakker. Want wij hadden vanmiddag na de fles van 5 uur haar beneden gelegd en ze heeft tot half 9 aan 1 stuk gehuild. Ik wandel veel met haar maar dit is geen probleem als dit iedere dag is toch? Want dat vind zij wel fijn.<br />Kunnen jullie ons helpen met tips ajb.<br />

Ach lieve mama wat moet dit zwaar zijn! 
Ik zou er zelf niet voor kiezen om het kindje de hele dag boven in bed te leggen. Ze heeft waarschijnlijk behoefte aan geborgenheid (die krijgt ze in de piepzak). Heb je een lekkere draagdoek? Ik denk dat dit echt gaat helpen, dan kan ze jouw warmte voelen, je ruiken en je hartslag horen. Ze is zo klein, lekker bij je houden! 

Inderdaad draagdoek of draagzak. 

Ken je de 5x S of de happiest baby methode van dr Harvey Karp? 
Veel YouTube filmpjes zijn er te vinden. 
De theorie is dat de omgeving van de baarmoeder zoveel mogelijk nagebootst wordt. Lekker warm/knus/strak, met heerlijke bewegingen en geluiden van de slagaders etc...
Succes!

Je kindje heeft 9 maanden lekker warm in je buik gezeten, lekker heen en weer gewiegd en jou hartslag horende. Ze heeft echt jou geborgenheid nodig. Inderdaad lekker in een draagdoek of draagzak zodat ze weer je hartslag kan horen. Mijn kids hebben de eerste weken echt alleen maar bij of op mij geslapen. Gewoon lekker overdag op de bank ploffen, netflix erbij. En je kindje lekker bij je laten slapen. Over een aantal weken komt het echt goed.

Terug
Bovenaan