Huilen

Hallo allemaal,

Onze zoon heeft s'avonds altijd een huilavond, de ene keer begint het rond 17:00 uur en dat houdt altijd wel een paar uurtjes aan, hij is dan haast niet te troosten. Dan valt ie op een een gegeven moment in slaap en voor je het weet scheeuwt ie het weer uit. Of je geeft hem zijn speen, maar als ie die weer uit zijn mond valt dan hoppa gillen........lijkt wel of hij vecht tegen zijn slaap kan dat? Overdag heeft ie het nu ook soms. Ik weet me dan echt geen raad en voel me soms een beetje hopeloos. Het lijken me geen krampjes.(CB zegt dat we hem kunnen inbakeren misschien dat dat helpt.)Wie heeft er nog goede tips? Max is nu 3 weekjes oud.

Liefs Bianca
 
Luister, bij mij hielp het heel goed, hou je baby lekker in je armen ga er lekker bij zitten, wieg hem een beetje ja kan zelf er een beetje zachtjes zingen, dan valt ie lekker inslaap, als hij eenmaal slaapt kan je hem weer in z;n bedje leggen.
 
Ik heb hetzelfde met Mika. Wij bakeren hem nu in en dat werkt uitstekend. Vandaag zat zijn inbakerdoek in de was en moest hij het overdag dus zonder doen. Hij is nu helemaal van slag en weer compleet over de toeren tegen de slaap aan het vechten.
Ik zou het gewoon proberen.
 
Heel normaal bij een kindje van die leeftijd. Dat zijn inderdaad huiluurtjes, heel vermoeiend, maar het gaat over. Misschien helpt inbakeren inderdaad. Ik heb mijn beide kindjes ook een tijdje ingebakerd gehad en dat geeft wel rust alhoewel je toch niet ontkomt aan die huiluurtjes die zijn gewoon noodzakelijk voor je kindje. Succes.
 
Dank jullie wel voor de reacties, ik denk dat ik inderdaad het inbakeren ga proberen. Zo komt Max ook aan zijn rust. Want ik denk dat uren huilen en vechten tegen zijn slaap ook niet echt goed voor hem is. Groetjes Bianca en Max
 
Doe huiluurtjes komen ook omdat ze moeten wennen aan het donker worden. De verandering van zonlicht naar schemering is voor hun heel erg wennen. Het is alleen vervelend omdat het altijd tijdens etenstijd is, maar ze groeien daar vanzelf overheen.
 
Terug
Bovenaan