huilen

Mijn dochter is 4 weken en huilt vaak na de fles, kan dan weer moeilijk in slaap komen. Het zijn geen krampjes, soms lijkt het wel dat ze nog honger heeft. Ze drinkt zo'n 160cc per keer.
Vooral na der laatste fles duurt het lang voordat ze slaapt. Wie herkent dit
en heeft tips.
 
Hallo Sariena
Hoeveel flessen van 160 cc drinkt je kindje op een dag? En krijgt je dochter ook alleen flesvoeding?
Mijn zoontje van 7 weken dronk namelijk 6 flessen van 150 cc op een dag. Dat is dus veel te veel. In overleg met het cb ben ik minder voeding gaan geven.
Het zou misschien kunnen dat je dochter te veel drinkt en dan moeite heeft om met een te volle buik te gaan slapen. Ik weet niet of dit het is en of dit kan, maar mijn zoontje kwam ook moeilijk in slaap na de fles van 150 cc. Hij krijgt nu 5 keer 120 cc en 1 keer 75 cc aangelengd met water tot 120 cc en hij doet het er nu, na een weekje prima op.
Misschien heb ik je niet veel verder kunnen helpen, maar ik herken je verhaal.
 
Hoi, ik herken het wel dat had mijn dochtertje van (is nu 6 maanden) eigenlijk al na de geboorte. Veel drinken maar toch weer voeding uitspugen en was ook huilerig en heel onrustig, zwaaide met armpjes en beentjes en zo hield zij zich uit haar slaap. Het burootje zei dat ze gewoon een onrustig kindje was en geen slaap nodig had schijnbaar. Maar ik geloofde het niet en heb toen ze was ondertussen al 8 weken heb ik voeding gehaald voor hongerige babys, nou ze sliep als een blok en was ook niet meer onrustig ze was nu verzadigt, het burootje heeft me niet geholpen hoor want die vonden het onzin maar ik heb nu een verzadigt kindje, overleg het anders met hun.
 
Ik heb zelf waarschijnlijk al een oplossing gevonden. Ik baker mijn dochtertje nu in. Ze is nu heel tevreden en slaapt nu ook beter. Als ze nu in de box lig is ze ook heel vrolijk.
 
Hallo mensen,

Onze dochter van 5 weken komt na de voeding ook moeilijk in slaap en huilt veel. Ik lees dat je je kind dan kunt inbakeren. Wat betekent inbakeren eigenlijk?
 
Terug
Bovenaan