Huilen

Hi,

Mijn zoontje is nu 2 1/2 week oud, ik geef borstvoeding, en in het begin ging dat goed, dat was wel in het ziekenhuis hij heeft daar lang moeten liggen, daar kreeg hij om de 3 uur, maar nu zijn we 2 dagen thuis en wil hij om het uur. Dat is toch niet normaal? Of is dit een regeldag? Heeft iemand hier ervaring mee? Hij drinkt dan, laat een boer, drinkt nog meer, wordt moe. Leg ik hem in zijn bed, wil hij niet slapen en een uur later is het huilen voor meer. Wordt hier een beetje radeloos van dus wat advies zou heel fijn zijn. Zit er aan te denken om dan maar flesvoeding te geven.

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Lia
 
Niet doen blijf volhouden. Het is heel normaal hoor. Met 2,6 en twaalf weken zijn er zeker regeldagen. Maar ook moet hij nu weer zijn plekje vinden in zijn huis. En dat doe je toch het liefst met mama bij je. Jij bent vertrouwd en hij moet weer wennen.

Het is ff zwaar ik weet het. Zit zelf nu ook in zo een periode dat ik denk neeeeeeee dit gaat niet goed maar na 3 dagen zit er duidelijk verbetering in.

Dus ga zo door je doet het goed. MKaar gaat het niet schaam je zeker niet stop dan want een kind heeft niets aan een gestresde moeder. Dus ga op je gevoel af.

Als je nog wat wilt weten hoor ik het wel.

Groetjes joyce mama van Mara over morgen 7 maanden
 
Hoi Lia,

Nee je hoeft het nog niet op te geven, mijn zoontje (nu 4 maanden) had ook met 2.5 week 2 dagen waar ik hem om het uur moest voeden. Het waren bij ons de bekende regeldagen. Het is vermoeiend dat weet ik maar je hebt er daarna wel een tevreden kindje aan. Hij moet ff wennen en jij natuurlijk ook. Mijn zoon heeft ook 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Nu 4 maanden later heb ik helaas moeten stoppen omdat ik niet meer voldoende voeding had, ik ben wel heel blij dat ik toen heb doorgezet.
Maar je moet je er wel lekker bij voelen, als je te gestresst bent heb je en je baby er ook niets aan.

Succes Elvira
 
Ik had ook een onrustige periode toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis met ons meisje. Je moet allebei heel erg wennen, en ik was en ben het soms ook even zat, die afhankelijkheid van jouw borst. Ik geef nu 6 weken borstvoeding en ik weet hoe belangrijk het is met allergieen enzo. Er komt vanzelf regelmaat in. Ik geen nu 7 voedingen per 24 uur en ze drinkt nu nog 15 minuten per keer. In het begin duurde een voeding meer dan een uur en legde ik haar wel 10-12 keer per dag aan. Succes ermee en heb vertrouwen in je kindje, het komt vanzelf goed...
 
Hoi,
De eerste periode van het borstvoeding geven is het lastigst. Er blijven periodes dat je denk: wat is er toch, waarom huil je? Maar meestal is zo'n onrustige periode snel weer voorbij. Als je je kindje voldoende aanlegt en voldoende laat rusten zul je merken dat het steeds makkelijker gaat.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan