huilen

Hoi Manon,

Ik kan zo niet zeggen waarom hij huilt.

Maar misschien een suggestie kan je kijken of je iets herkent.

Heeft hij nog honger?

Heeft hij last van krampjes?

Poept hij na de fles en huilt hij omdat het niet in 1x gaat?

Zit er een boertje dwars die niet zo snel naar boven komt?

Misschien herken je iets?

Groetjes
 
Hallo,
Mijn zoon huilt ook altijd als hij klaar is met de fles. We geven hem vaak z'n speen. Tegenwoording laten we hem ook een poosje met z'n fles spelen en dit werkt erg goed.
Groetjes
Ps bovenstaande was het niet bij hem. Misschien kan hij niet zonder zijn fles nog op dat moment....
 
Hoi,

Mijn zoon is nu 5 weken en ik herken dit ook. Mijn vriendin is arts en die gaf aan dat als ze direct (of binnen 5 minuten na de fles) erg hard huilen dat het dan wel eens opbijtend maagzuur (reflux) zou kunnen zijn. Dit betekent dat je je kind een lange periode zo veel mogelijk rechtop moet houden. Dus als je even geen tijd hebt om dit op je schouder te doen, leg je kindje dan in maxi cosi of wipper weg. Mocht het heel erg zijn, dan kun je er medicijnen voor krijgen. Bij mijn zoon is dit niet echt nodig, maar ik merk wel dat rechtop houden erg helpt (ook rechtop voeden helpt beter!). Ik draag hem na de voeding een periode in de draagzak (ook lekker rechtop dus.).

Groeten van Miriam
 
Mijn dochter heeft hier ook last van gehad.
Dit bleek door de voeding te komen.
We zijn toen in overleg met de HA en het CB over gestapt op speciale dieetvoeding en na 2 dagen had ze nergens meer last van.
Het bleek dat ze gewoon een allergie had.

Groetjes Bianca
 
Terug
Bovenaan