huilen

hallo allemaal, ik zit met een klein probleempje en weet niet wat ik moet doen, mijn dochtertje is 7 maanden oud, ze sliep voorheen altijd goed s'nachts maar sins de laatse dagen word ze elke keer wakker en begint ze te huilen, nu weet ik dat het een fase is als ze een keer huilend wakker worden omdat ze veel indrukken maken overdag maar nu is het wel erg extreem waarschijnlijk een soort aandacht vragen, maar laten huilen lukt ook niet want dan raakt ze uiteindelijk helemaal overstuur. nog een probleem ze slaap bij ons op de kamer dit uit noodzaak,(binnen een maand verhuizen we.)dus laat je haar ook niet makkelijk doorhuilen s'nachts, wat moet ik hier mee? kan iemand mij helpen
 
Hoi Dian,

Onze zoon van nu 8 maanden , sliep al vanaf 6 weken door, maar heeft af en toe een periode dat hij 's nachts wakker wordt. We geven hem dan een schone luier en een klein flesje en dan gaat meneer weer heerlijk slapen. Hij gaat vanzelf dan weer de hele nacht door slapen. En eigenlijk vind ik het ook wel iets hebben om 's nachts nog lekker even te knuffelen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ingrid
 
hallo bedankt voor jullie reacties, mijn dochtertje heeft al twee tandjes, misschien dat de andere doorkomen maar verder nog niks van gemerkt. maar ze huilt niet alsof ze pijn heeft, meer een beetje zeuren maar als je daar niet op reageerd gaat ze harder huilen. en snachts fles geven lijkt me niet wat want als ik haar troost slaapt ze gelijk weer. ik wil proberen misschien haar iets later naar bed te doen. misschien dat ze teveel slaapt achter elkaar even uitproberen. maar bedankt voor het meedenken.
 
Hoi Dian. Elke baby heeft idd wel eens zo'n fase waar je even doorheen moet en dat is niet altijd even makkelijk. Wat ik heb gedaan bij mijn dochtertje is de 5 minuten methode. Ik weet niet of je het kent maar ik zal het iig even neerzetten voor je.
Als zwe begint te huilen geef je haar haar speentje en knuffel als ze die heeft en zegt tegen haar dat het nu slaaptijd is en dat ze moet gaan slapen. Dan loop je weg en gaat naar beneden. Dan laat je haar 5 minuten huilen en gaat dan weer er naartoe. Geeft haar weer een aai over haar hoofdje en haar speen en of knuffel en zegt weer dat het nu slaaptijd is. Dit herhaal je een paar keer en dan valt ze ws wel in slaap. De meeste mensen die ik ken hebben er baat bij gehad. Als je nog vragen hebt dan mag je me mailen hoor. mariskahofman2@hotmail.com
Groeten Mariska.
 
Terug
Bovenaan