Huilen

Hallo,

Ik hoop dat iemand ons kan helpen. Ons dochtertje is vandaag 1 maand oud en tot twee dagen geleden ging alles heel goed. Ze at goed huilde alleen als ze honger had of bij ons wilde zitten. Ze sliep veel en s'nachts van 22:30 tot 3:30 en dan tot ongeveer 7:00. Nu is ze sinds een paar dagen van slag, ze huilt ineens erg veel en slaapt veel minder. Ook als ze bij ons zit kan ze ineens uit het niets gaan huilen. Af en toe lijkt ze wat kramp te hebben. Ook haar ontlasting is ineens waterig dun, waar het eerst gewoon breiig was. We hebben niks aan haar voeding veranderd en we gebruiken al sinds ze een week oud is nutrilon omneo. Wie kan me tips geven of weet er wat er aan de hand is. Ik heb het gevoel dat er wat is maar ik weet niet wat.
Groetjes en bedankt Paulien
 
Hallo,

Ken je het boek Oei ik groei?
Daar geven ze groeisprongen aan van je baby met welke weken en wat er allemaal gebeurt bij je baby en wat hij zou kunnen na een groeispurt.
Met 5 weken hebben ze namelijk de eerste, en zijn ze hangerig,huilerig en willen alleen maar bij mama zijn.
Wij hebben er erg veel aan gehad en het is heel leuk om te lezen over de ontwikkeling van je baby. Je begrijpt je kindje veel beter. Maar het kan natuurlijk ook krampjes zijn en daar kan cinababy bij helpen. Dit kun je bij de drogist krijgen en was voor ons een wondermiddel. Ik hoop je hiermee wat info te hebben gegeven het is en blijft toch uitproberen als je alles maar niet tegelijk uitprobeert.
succes met de kleine!
 
Het zou kunnen dat je kindje een groeisprong heeft. De eerste groeistuip komt rond de 5 weken dus dat zou heel goed kunnen.
De groeisprongen staan omschreven in het boek "Oei ik groei"

succes
 
Rond de 6 weken hebben babytjes vaak een piek v.w.b. darmkrampjes. Ze huilen dan ook veel meer. Heb je cinababy van VSM al eens geprobeerd? Dat kan geen kwaad. Deze weken zijn vaak onrustig, maar het gaat over. Mocht het echt diarree zijn dan zou ik er toch even mee naar de huisarts gaan, want kleine kindjes drogen snel uit. Sterkte.
 
Hoi,
mijn zoontje begon ook steeds uit t niets te huilen. Ook ik dacht aan krampjes. Ik ben toch maar voor de zekerheid ff naar de dokter gegaan......Wat bleek hij had geen krampjes maar oorontsteking. Als je t niet vertrouwd ga gerust naar de dokter. groetjes
 
Hoi Paulien,
Bij Nina staken de darmkrampjes ook de kop op omtrent een maand oud. Ik ben ook overgestapt via het CB naar de Omneo. Nu heb ik een middel in Duitsland vandaan waar ze erg veel aan hebben als ze krampjes hebben. Ik heb dit ook weer iom het CB gedaan. Het middel heet Sab-Simplex. Het kan ook zijn dat ze in haar eerste sprongetje zit. Dat is ongeveer met een maand oud, kijk even op de site.
www.oeiikgroei.nl
Succes Tanja
 
Misschien zijn het gewoon regeldagen? Bij onze zoon was het dat wel, in ieder geval. Wil ze opeens veel vaker eten? Misschien huilt ze van de honger?
Sterkte ermee.
 
Hoi paulien.

Heb jij het boek oei ik groei. zo nee dan zou ik hem zeer zeker aanschaffen. in dat boek staat de ontwikkeling van een kind. rond 4 a 5 weken maakt de baby een sprongetje door dit sprongetje zijn ze humeurig huilerig en hangerig. Je vraagt je ind echt af wat er aan de hand is, ik denk dat jou kleintje zo'n sprongetje maakt dus een ontwikkeling doormaakt. Hier kunnen ze echt van slag zijn, dit kan een paar dagen tot een week duren of langer. rond 8 a 9 weken komt er weer zo'n sprongetje. ik hoop dat je het snapt en ik zou echt dat boek aanschaffen.

liefs linda
 
Terug
Bovenaan