huilen

Mijn dochter van 4 maanden heeft veel gehuild vanaf dat ze 2 weken oud was. Ze kon moeilijk slapen overdag.Om de kwartier of half uur werd ze huilend wakker.Ik was al blij als ze een keer een uur lang sliep.Inbakeren hielp niet,Laten huilen ook niet. Ik merkte wel als ik haar afdroogde na het bad ,kon ik niet bij de nekplooien aan de rechterkant,alsof het vast zat.Ik ben met haar naar een ostheopaat geweest en zaten inderdaad die kant van de nek vast. Nu slaapt ze veel beter,soms wel 2 uur lang.
 
Hoi ayse, ik herken het probleem, mijn zoontje had ook last van zijn nekje wat vast zat,ik moest toen oefeningen doen maar dat hielp niet echt vond ik ben toen zelf naar de ostheopaat gegaan en er enorm veel baat bij gehad; hij voelde meteen dat er een werveltje vast zat. na een aantal behandelingen kon zijn hoofdje prima draaien en verdween ook zijn voorkeurshouding! ben zo blij dat ik die stap heb gezet.bij het cb geven ze je dat advies in ieder geval niet,dus je moet echt op j eigen gevoel afgaan.gr Ellen
 
Hoi Ellen
Er zijn veel moeders die er veel baat bij hebben .Jammer dat de cb daar geen advies aan geeft. Toen ik het bij de cb vroeg zeiden ze dat ik het wel kon proberen, maar dat het percentage heeeel klein is dat het zal helpen. Jammer dat ze zo over denken.
 
Terug
Bovenaan