huilen

Hallo,

Ik vraag me af hoe lang/vaak jullie kindjes van ongeveer 10 weken huilen op een dag/nacht.
Ik weet dat geen kindje het zelfde is maar ben toch benieuwd hoe het bij jullie is.

bedankt,Anja
 
Hoi Anja,

Ons zoontje is 10 weken oud en huilt heel weinig. Alleen 's ochtends bij het ontwaken en 's avonds rond half 5 heeft hij een huil uurtje. Maar dat is eigenlijk bij beide keren meer een beetje zeuren dan echt huilen.
Heel soms kan hij overstuur zijn maar dat is dan binnen 5 minuten weer gesust.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,
Rosanne
 
Ons dochtertje van 10 weken huilt als ze moe wordt en ik haar dan in haar bedje leg. Meestal is dat met 10 minuutjes over. Verder heeft ze standaard iedere dag rond 5 uur een huiluurtje. Als ik haar dan in bed probeer te leggen, ligt ze echt te huilen en blijft dat ook volhouden.
 
Toen mijn zoon 10 weken was haalde hij wel eens 8 uur huilen op een dag. Hij had dan ook heel erg last van krampjes. Daardoor kon hij ook niet slapen en huilde hij elke keer ook lang in bed. Elke keer na 10 minuten wakker zeg maar. Na 12 weken ging het steeds beter en nu huilt hij bijna nooit meer.
 
Ons dochtertje is nu 18 maanden en heb haar in al die tijd nooit langer dan 5 minuten aan een stuk horen huilen en dit ook maximum 3 keer per dag. Een echte droomprinses
 
Terug
Bovenaan