Hoi,
Ik weet uit eigen ervaring dat het heel vreselijk is. Nu een jaar later (mijn kleine is vorige week 1 geworden) kijk ik er met gemengde gevoelens op terug. 8 uur huilen per dag was heel normaal, met een uitschieter naar 11 uur. 3 uur was wel het minimum. Ook niet willen slapen overdag en 's nachts gelukkig alleen wakker voor de voedingen, net als bij jouw vriendin. Gesloopt waren we. Goed: naar de oplossing. We hebben een paar dingen gedaan: voeding tegen krampjes gekocht (Omneo), aangevuld met ABC Dophilus poeder, ook tegen de krampjes. En we zijn gaan inbakeren. Wat ik voor mezelf heb ingesteld, om het zelf ook vol te kunnen houden: elke week een avondje met vriendinnen. Uit eten of iets anders doen, maar even eruit. Ik doe het nu nog steeds, want het is heel goed bevallen. Na de 'gebruikelijke' 3 maanden ging het steeds beter en huilde hij minder. Nu huilt hij bijna nooit meer; juist minder dan andere kinderen. Dat is eigenlijk vanaf een maand of 5, want toen ging hij kruipen.
Heel veel sterkte en succes en als ze me wil mailen om ervaringen uit te wisselen, laat het dan even weten.
Groetjes,
Machteld