huilen

Een vriendin van mij heeft een baby van 4 weken oud en ze weet het ff
niet meer, want overdag wilt de baby niet slapen en is ze maar aan t
huilen en het gekke is dat ze s'nachts wel gewoon goed slaapt... heeft
iemand tips?
 
Hoi,

Heeft ze al overlegd met het bureau? Ik heb zelf gelukkig niet zoveel ervaring met constant huilen. Wel merkte ik in het begin dat ik dochterlief meer rust moest geven overdag. Dus of in bedje leggen of lekker wandelen zodat ze in de wagen in slaap viel. Veel rust inbouwen, geen tv of radio aan, genoeg eten etc etc. Voor dit soort dingen kan het consultatiebureau goede tips geven. Succes!
 
Misschien kan ze baby massage gaan doen, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik hoor om me heen dat het werkt.
Veel baby's worden daar rustig en ontspannen van en je bent ook lekker met je kind bezig.
Als ze geen tijd heeft om naar zo'n cursus te gaan dan zijn er ook dvd/video's van te verkrijgen.

groetjes monique
 
Hoi,

Ik weet niet hoe haar dag er nu uitziet. Maar helpt vaak om net als hier boven staat rust momenten in te bouwen. Ook regelmaat alles in een bepaalde volgorde laten verlopen. Zodat het kind weet waar het aan toe is.

Zelf ben ik erg voor spelen in de box en slapen in bed. Dus geen speelgoed in bed maar gewoon een lekker rustig plekje waar een kind kan rusten.

Ze kan ook eens kijken of een hangmatje wat is voor de baby die kan je huren bij de thuiszorg winkel om te kijken of het wat is. En als ze vermoed dat haar kindje een huilbaby is kan ze dacht ik via het cb aan een zogenaamde huilkoffer komen. Daar zitten allemaal spulletjes in om uit te proberen wat voor hun het beste werkt.

Heel veel succes
 
Hoi,