huilen

hoi

ik heb een vraagje snachts gaat alles goed maar zo rond 9 uur begint het huilen terwijl hij eigenlijk pas om 10 uur de fles krijgt   dan huilt hij van 9 tot half 4 smiddags bijna aan 1 stuk door met tussenpauzes van een half uurtje dan is hij van vermoeidheid in slaap gevallen en na een voeding is tie heel even rustig  heeft iemand een idee waar het aan ligt   hij krijgt nu 7 keer per dag 100 ml nutrilon 1 met nutrilon forte de tijden zijn :
07uur
10 uur
1   uur
4   uur
7 uur
10 uur
03uur
soms lijkt het ook dat hij helemaal niet moe wordt van het drinken
ik voel me zo hulpeloos en het is best wel moeilijk zo een kleintje dat zo veel huilt
nu is mijn vriend nog thuis maar straks sta ik er alleen voor   en hij id echt ontroost baar het lijkt wel of niks helpt

dus alle ideeen zijn welkom

groetjes priscilla en rick (3 weken oud )

hoi hoi   mied

ten eerste schaam je niet.... het is zo herkenbaar, lees mijn topic maar.. "wie kan mij helpen......."

je voelt je heel machteloos met een kindje dat zoveel huilt.......
en je wilt hem.haar zo graag helpen, maar iook een kindje dat tevreden rondkijkt.....

beweegt hij veel met zijn beentjes, huilt hij met pieken en dalen , want dan kunnen het ook krampjes zijn.....goed boeren tusen de voedingen door kunnen helpen of een speentje met een ander gat, waardoor hij iets meer moeite moet doen om te drinken..... voor de rest kan ik je niet verder helpen,, maar hoop net als jij op tips

succes ermee

Heel herkenbaar wat jullie over dit onderwerp schrijven. Lukas is nu 10 wk en dus al wat ouder maar huilde ook best veel in het begin (nog steeds eigenlijk wel). Met de tijd leer je er steeds beter mee omgaan en   ook het negeren (ik tenministe). Wel hanteer ik een vaste regelmaat voor Lukas. Eten, knuffelen, ff, spelen en dan weer naar bed (terwijl hij nog wakker is). Als hij dan huilt (standaard) af en toe naar hem toe, aaitje, speentje, etc. In het boekje Rust en Regelmaat van Ria Blom (gekregen van het CB) staat dat als de kindjes niet langer dan tien minuten aan een stuk huilen, er eigenlijk niets aan de hand is (krijsen, darmkrampjes, etc daargelaten). Is hij ff stil (paar seconde is al genoeg) dan gaan de 10 minuten weer opnieuw in. Niet oppakken (houd ik me niet strikt aan) maar gewoon laten liggen. op een gegeven moment krijgen ze het wel door. En huilen is natuurlijk het enige wat ze kunnen, huilen is niet slecht voor ze, teveel huilen natuurlijk wel.

Annemieke

Terug
Bovenaan