Huilen

Goedemiddag,

Wat ik wel zielig vindt als ie de hele tijd ligt te huilen nu zegt de verloskundige dat je hem gewoon kan laten huilen als je zijn luier hebt nagekeken en als ie zijn voeding heeft gehad een baby mag 4 uur per dag huilen als ie maar niet paars aan loopt of wit... Maar ik krijg het echt niet over me hart om hem langer als 20 min te laten huilen

Ben ik de enige of heeft iedereen hier last van ?

Ohja Lars is net 1 week en 2 dagen

Groetjes,

Bianca & Lars

Hoi,

Nou lekker je eigen ding doen hoor, ik vind dat als een baby huilt er iets is. Dus lekker bij je nemen. En op een gegeven moment weet je echt wel of het een inslaaphuiltje is of dat het wat anders is. Als je kind paars aanloopt, zou ik hem maar niet laten huilen, dat is er wel iets, bv dat ie lekker bij jou wilt zijn, en zich gewoon alleen voelt!!

Groetjes danielle

Hoi ben ik nog een keer,

het is trouwens ook zo, als ze zo klein zijn. Dan zijn ze nog niet gewend aan een volle maag, na een voeding. Dus dat kan ook een reden zijn. Maar zo klein, nee hoor niet laten huilen.  
Lekker bij je nemen, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Kijk soms kan het niet anders he, maar dat snap je wel.

Danielle

Zoals hierboven al wordt gezegd:"Je eigen moederinstikt volgen!!"

Jij weet en voelt als geen ander aan wat je kindje nodig heeft en als jij je kleine wilt pakken, doen!!! Je kindje is nog zo klein!! Knuffel maar lekker en hou maar lekker tegen je aan.. En als de kleine dan slaapt voorzichtig in het bedje leggen..

Ik heb wat gelopen met Kay en we vonden het samen heerlijk! Nu dat hij bijna 10 weken is hoor je idd goed wanneer het een "in slaap huil huiltje is en wanneer mama toch écht even moet komen kijken...

Doe gewoon wat goed voelt!

Esmé mv kay

Ik laat Merel altijd 10 minuten huilen,maar dat red ze niet eens hoor. dan slaapt ze al!
En nu ze 8 weken is hoor je wel of het menes is of niet!
Moet er soms wel om lachen, want die donderstraal heeft soms echt zo'n huiltje dat er niets aan de hand is. (net gegeten, schone luier, en de hele tijd zitten gapen van vermoeidheid)
Merel vind het overdag niet leuk om in bedje gestopt te worden namenlijk, maar ik kan haar moelijk op houden de hele dag!

Hoi

Ik laat Jamie max imaal een half uur achter elkaar huilen dan ga ik
echt kijken. Wel hoor ik ondertussen het verschil tussen huilen om niet
te hoeven slapen en huilen als er echt iets aan de hand is. Ik laat hem
niet krijsen bijvoorbeeld. Maar Jamie is ondertussen ook 7 weken. Toen
hij zo klein was als die van jou liet ik hem niet huilen hoor, maar
ging ik hem lekker troosten. Het is ook allemaal een verandering. Zo
zat je lekker in mama's buik en nu gaat er een hele wereld voor ze
open. Dit is eng en ze willen dan eigenlijk het vertrouwde terug en dat
is mama. Je moet natuurlijk zelf doen wat jij denkt dat goed is. Ik heb
hier ook zelf een weg in moeten vinden.

Succes.

Groetjes Natasja

Toen Patrick zo oud was heb ik hem nooit laten huilen. Zodra hij begon te huilen heb ik hem getroost. Hij had erg last van krampjes. Onze kraamverzorgster zei dat je hem niet genoeg kan knuffelen.

Je leert wanneer je kindje echt huilt of dat hij aan het jengelen is. als Patrick jengelt laat ik hem liggen gaat hij echt huilen dan pak ik hem. dit geeft mij een goed gevoel en hij raakt niet overstuur. Patrick huilt namelijk alleen als er echt iets is.
groetjes sacha

Terug
Bovenaan