Huilen

Hoi
Ben ik weer eens.
Wat een dag gisteren....pfff Kris heeft bijna de hele dag gehuild. Gisterenmorgen ging het wel, maar na de fles van 1 uur was het raak
Tot vanacht 12 uur toe. Je loopt alleen maar te denken wat hem mankeert.
Gelukkig heeft ie vanacht wel goed geslapen. We hebben hem na de fles op bed gelegd en daar heeft ie nog een kwartier liggen brullen, daarna was ie stil tot vanmorgen half 7.

Het lijkt ook wel of ze helemaal in paniek zijn dan en dat je ze absoluut niet kan troosten. Op een gegeven moment lukte dat ook niet meer. Ik was er zelf helemaal nerveus van geworden, toen heeft mijn vriend het overgenomen van me.
Vanmorgen toen ik hem terug legde in zijn bedje was het ook weer huilen. Nu is hij weer rustig, ik hoop dat het vandaag wat beter gaat met hem.
Je weet gewoon niet meer wat je moet doen.
Ellen

Hoi,

Hoe oud is je kleintje? Misschien maakt hij wel een mentaal sprongetje.
Dan kunnen ze ook zo huilerig en hangerig zijn. Dan zijn ze inderdaad
ontroostbaar.

Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Jamie heeft ook zo zijn
momenten. En als je niet weet wat er aan de hand is kan je er zo
onzeker van worden.

Ik hoop voor je dat het vandaag beter gaat.

Succes.

Groetjes Natasja

Borus (6wk) is sinds dinsdag dus ook al niet echt te genieten. Veel huilen en bijna niet willen slapen. Ja, 10 minuten en dan is hij weer wakker. 's Nachts gaat   het gelukkig wel goed. Ik ga er bij hem ook maar van uit dat het een sprongetje is, dat hebben ze toch rond deze tijd.
Groetjes,
Josie

Hoi,

Thijs had ook zoiets gister en vanochtend. In zijn eigen bedje huilen,huilen als of
zijn leven er van af hing. Als ik hem oppakte was hij stil, eventjes beneden hij was
nog steeds stil maar toen ik hem weer in zijn bedje legde ging de sirene weer af.
Ik ben op een stoel bij hem gaan zitten, hand op zijn rugje en zachtjes tegen hem praten. Toen werd hij rustig en na 15 min. ging hij slapen.
Maar vanochtend precies het zelfde: in zijn bedje weer enorm huilen, en bij ons in bed was hij stil. Ik zei tegen Jan: hier ga ik niet aan beginnen hoor, dus Thijs weer in z'n eigen bedje en ja hoor: Huilen, krijsen. Ben er weer bij gaan zitten, hand op zijn rugje en zachtjes tegen hem praten toen ging hij weer slapen.
Na de fles van 11 uur ging hij uit zich zelf lekker slapen. Hij zal wel moe geweest zijn.

Groetjes

Jama

Ik herken het helemaal. Mijn dochter is nu 13 weken en al bijna de hele week zo. Overdag veel jengelen en onrustig zijn, savonds huilen en niet willen slapen. Gelukkig snachts slaapt ze wel goed.

Maar je gaat je inderdaad afvragen wat er aan de hand kan zijn. Ze is verkouden en via het boek Oei ik Groei (kreeg ook al een emailtje dat het sprongetje er aan stond te komen) heb ik begrepen dat ze ook weer een groeisprongetje heeft. Dus ik hou het er maar even op dat dat het is. Maar ik ben het zoooo zat. Af en toe vraag ik me wel eens af waar we aan begonnen zijn. Tot.... ze haar grote glimlach (deze dagen weinig te vinden) weer opzet, dan smelt ik toch wel weer. Hoop dat het snel overgaat en ze niet meer zo huilt de hele dag, kan het geluid moeilijk verdragen momenteel. Ik hoor niks anders meer. Allemaal sterkte met jullie  kleintjes.  

hoi..ik denk ook idd een sprongentje..
mila is bijna 5 weken en is ook al vanaf gisteren wat onrustig.eerste sprongetje wat rondt de 5e week zit denk ik.zou niet weten wat het anders is.want ze wil dan bijna niks en heeft alles gehad zeg maar.gr piewie.

quote: Natasja1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2006 09:42:08'));

Hoi,

Hoe oud is je kleintje? Misschien maakt hij wel een mentaal sprongetje. Dan kunnen ze ook zo huilerig en hangerig zijn. Dan zijn ze inderdaad ontroostbaar.

Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Jamie heeft ook zo zijn momenten. En als je niet weet wat er aan de hand is kan je er zo onzeker van worden.

Ik hoop voor je dat het vandaag beter gaat.
Succes.

Groetjes Natasja

Kris is vandaag 7 weken oud...
Groetjes Ellen

Hoi,

Hoe is het vandaag gegaan?

7 weken zou het 2e sprongetje kunnen zijn. Het eerste sprongetje is na ongeveer 5 weken, 2e sprongetje rond de 8 weken.

Maar er wordt uitgegaan van de uitgerekende datum.

Jamie heeft nu 2 sprongetje gehad en de eerste viel nog wel mee, maar
bij de 2e is hij 1.5 week heel erg huilerig geweest. Gek werd ik ervan.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan