huilen

Hoi,

Even een vraagje. Mijn zoontje van 4 maanden had normaal huiluren tussen 16.00 en 18.00 maar het lijkt steeds langer te worden. Vandaag begon het om 14.00 al en nu (17.45) is hij nog niet stil. Hij heeft wel gewoon een flesje gehad maar hij begint weer zodra hij even zit, ligt, of in bed ligt.
Hebben meerdere baby`s hier last van of is er misschien meer aan de hand.

Hij  drinkt al vanaf dat hij 6 weken is Nutramigen omdat in het ziekenhuis koemelkallergie is geconstateerd. Hij huilde nl toen ook heel veel en is toen opgenomen in het ziekenhuis.daarna ging het langzamerhand beter maar nu lijkt het weer te beginnen.

Weet iemand raad?

Gr Kelly

Hoi Kelly,

als het echt aan de melk zou liggen zou hij volgens mij ook na de andere voedingen moeten huilen.

Als hij huilt denk je dan dat hij echt pijn heeft of gewoon huilt uit verveling?
Dat verschil is wel belangrijk denk ik.

Als je denkt dat er iets niet goed zit of je echt geen raad meer weet dan zou ik eens bij een osteopaat langsgaan.Vaak kunnen zij iets vinden waardoor het huilen een stuk minder wordt en je baby zich een stuk beter gaat voelen.

Succes!

Groetjes Iris ( mv Rowin 21-08-06)

Hoi Iris,

Na andere voedingen heeft hij er geen last van. Dan is hij vrij rustig en vrolijk. Het gekke is dat het een paar weken goed ging en nu gaat hij weer zo huilen. Hij heeft duidelijk ergens last van want hij lijkt erg misselijk. En moet steeds boeren. Hij boert altijd goed en dan ook. Ik kijk het nog even aan en anders ga met hem terug naar de kinderarts. Alleen ik kan daar altijd zo laat terecht.

De fisiotherapeut komt morgen langs voor zijn broertje dus misschien kan ik het even aan haar vragen.

Gr Kelly

Terug
Bovenaan