huilen

hoi

de laatste dagen en ik breng rick naar bed en dan is hij echt moe slaapt hij een half uurtje en zet het dan op een huilen echt hysterisch   overdag haal ik hem er dan maar uit (na 10 x geprobeerd te hebben hem weer in slaap te krijgen)  maar savonds dus niet   en als ik hem dan weer in slaap heb gekregen is het een uurtje naardehand weer zo tot de laatste voeding en snachts slaapt hij wel gewoon door hebben meer kindjes dit

ik  dacht eerst dat het te licht was maar heb zijn kamertje donkerder gemaakt maar dat helpt ook niet wel heb ik zijn bedje naar beneden gedaan omdat hij   begon te klimmen zou het daar dan van zijn??? of is het gewoon de leeftijd   het is echt super zielig maar ik heb echt zo iets van savonds is het gewoon tijd om te gaan slapen en langer rekken gaat ook niet want hij is dan echt heel moe

iemand tips???/  

groetjes priscilla

Nou... onze tweeling idem dito ! Worden om de haverklap wakker en huilen dan, eruit halen heeft ook geen nut, dit gaat nu al dagen achter elkaar zo en ik word er ook radeloos van, maar het schijnt bij de leeftijd te horen dat ze vaker wakker worden nu.

Heb dus geen tip voor je, maar wilde je even laten weten dat je niet de enige bent, en zo denk ik nu ook maar.... er zijn meer mensen die dit ondergaan moeten...... !!

Helaas steken ze bij mij elkaar ook nog aan, ze slapen op 1 kamer, dus je kunt wel raden hoe dat er aan toe gaat !

Nu is het weer zover.... ga maar weer even over de bollen aaien. Weet het anders ook niet.

Groetjes Marasje

Hier heeft dat drie weken geduurd. De hele nacht door, het enige wat hielp was om hem bij ons te nemen, dan sliep hij.
Overdag sliep hij heel weinig, na een half uur werd hij, net als 's nachts, gillend wakker.
Nu zien we een witte dikke plek op de plaatst van een bovenhoektand. We denken dahet een mengeling was van last van zijn tandjes en een sprongetje.

Succes en gewoon heel veel knuffelen en bij je nemen. Het gaat vanzelf weer over. Tenminste hier wel.

Pauline

Hoi,

Isa (bijna 9 mnd) heeft hier op onvoorspelbare momenten ook "last" van. De ene keer denk ik ze kon wel eens naar gedroomd hebben (dromen begint zo rond de 8/9 maanden), de andere keer wil ze gewoon niet meer slapen, de andere keer heeft ze dorst,  weer een andere keer wil ze errug graag bij mij zijn  etc.
Jammer dat ze ons nog niet kunnen vertellen wat er aan de hand is hè! Maar vermoeiend kan het zeker zijn, tell me about it!!!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan