huilen

A

Anoniem

Guest
hallo damens
heb echt advies nodig
ben echt kapot mij zoon huilt erg veel en weet soms echt niet waarom
hij wil niet uit zich zelf slapen en overdags slaap hij ook erg weinign hij is
3 maanden en 2 weken
en als hij slaap is het voor 10 min of wordt hij wakker van iets
heb ook ene kind van 3 jaar die ik aandacht moet geven en zij is erg jaloers omdta ik zo erg met mij zoon bezig ben na mij bevalling was hij ook egr huilrig en toen werd hety minder en nu is het weer echt super erg wordt soms echt gek me man werkt en kan me dus niet echt veel helpen
en als tie thuis is eet hij en gaa thij voetballen heb me handen echt vol
soms
heb 2 keer in de week hul;p van vriendinenn
had niet verwacht dat een 2e zo zwaar kon zijn mij dochter was zo makkelijk
ben niet gewend dus kan me erg moelijk over schakele
let niet op de schrijf fouten
heeft er iemand tips voor me tegen het vele huilen en het niet kunne slapen
heel erg bedankt groetjes danielle

Hoi,

toevallig is mijn dochtertje ook 3 maanden en twee weken en zij is ook al wat daagjes bezig met of een hazeslaapje of huilen of eten word er af en toe echt moe van, weet nu niet of dat met die 3,5 maand te maken heeft als ze in bedje ligt huilt ze, ligt ze in wipper huilt ze, ligt ze in de box huilt ze, heb je haar op schoot huilt ze niet huilen, maar driftig uithalen kan het niet zo goed uitleggen heb dit ook niet meegemaakt met mn twee oudste het is een soort dreinen want haar echte huilen met pijntjes of zoiets of honger huiltjes die ken ik wel maar dit ken ik niet misschien moeders die dit ook herkennen en advies hebben, oja als je haar oppakt en met haar bezig bent dan stopt ze met huilen leg je haar terug of als ik even een toilet stopje moet maken dan is het huis te klein.

groetjes

Hebben jullie het boek Oei ik Groei??

Daar staat in dat rond de periode die jullie noemen de kleintjes een mentale sprong doormaken. Dat heeft tot gevolg de klachten die jullie noemen.

Ik heb het boek ook gekocht en kan nu veel beter inspelen op de dingetjes de Rik heeft.

Misschien toch een tip om dat boek aan te schaffen?

Succes meiden!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hallo,

mijn   zoontje huilde overdag heel erg veel, sliep 's nachts wel door de vermoeidheid. heb van alles geprobeerd en ben toen naar een chiropractor geweest met 5 weken (hij is nu 10 weken). het bleek dat zijn hele nek en rug vastzat door de zware bevalling waarschijnlijk. hij heeft 5 behandelingen gehad in 2,5 week en is   nu een heel ander mannetje. moest nog wel leren om hem toen in bedje te laten slapen, maar dat was gelukkig binnen een week gelukt. hij slaapt nu overdag en 's nachts slaapt hij door (22.30 uur tot 7/8 uur 's ochtends). hij is nu helemaal ontspannen en tevreden.

Lotte is nu 16 weken en vertoonde ook dit gedrag pas geleden. Ik denk inderdaad dat het een groeisprongetje is.

Wat je verder kan doen is rust en regelmaat invoeren (Ria Blom heeft daar goeie boekjes voor). En wellicht kun je af en toe even een oppas inschakelen of 's avonds even iets voor jezelf doen om je eigen energie weer op te laden. Laat even pappa of iemand anders op de kleintjes passen. Je hebt het nodig!

Groetjes, Marisa

Hoi Daniëlle,

Wat een lastige situatie zeg! Probeer maar zoveel mogelijk hulp in te schakelen en kan papa ook niet eens een avondje oppassen, terwijl jij iets leuks doet?
Je moet echt aan jezelf denken!
Ik denk inderdaad ook dat het een sprongetje is, mijn Umut is ongeveer even oud en is de laatste dagen ook weer wat onrustig.
Maar rust en regelmaat werkt voor hem echt heel goed. Dus drinken, verschonen, spelen en als hij moe wordt (wakker) in bed leggen. Af en toe krijgt hij dan het speentje om in te slapen.
Ik hoop dat jij er ook iets mee kunt.

Groetjes Anneke, mv Umut

bedank
als ik hem wakker in ze bed leg gilt hij heel de boel bij elkaar
speentje heeft ook geen zin die gooit hij er elke kee ruit met zijn handjes
en beging alleen maar nog harde te huilen
veder kwijlt hij echt super veel de laste 2 en halve week
moet hem soms 4 keer verschonen romper en shirtje
dus bij elke luier ronde weet iemand hoe dat komt kan hij nu al tandjes krijgen
meestal begignt dit met 5 maanden maar er zijn ook babys die al met 3 maanden beginnen
hij krijg borstvoeding en moet zeggen het doet wel zeer kotm dta door dat hij hard zuigt
of zijn ze tandjes aan het ontwikkelen
milan 3 maanden en 2 en halve week
danielle

Terug
Bovenaan