huilen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Hoeveel huilen jullie baby's en "hoe"?

Dat "hoe" klinkt wel raar maar is het slechts pruttelend/jammerend of ook echt

met grote uithalen?

Het ene moment denk ik dat Kyan ontzettend rustig is, maar hij heeft er ook dagen bij..

Nu snap ik dat ze steeds langer en wakkerder worden, maar zichzelf echt
vermaken wil ook nog niet echt (Kyan is 5 wk en 2 dagen), speentje
spuugt hij uit of slaat hij zelf met zijn handjes uit zijn mondje
(motoriek ontbreekt nog echt) dus af en toe ben ik dan echt radeloos....

Als hij na zijn voeding huilt dan hanteren wij de 15 minuten-regel, een
baby moet zich immers ook zelf in slaap kunnen huilen; huilt hij een
kwartier dan gaan we er naar toe, stopt hij echter binnen de 15 minuten
even met huilen dan moet je weer opnieuw gaan tellen tot de 15 minuten.
T klinkt alleen zo harteloos....

Hoe gaan jullie met het huilen om?

wij hebben precies het zelfde en het is erg moeilijk om soms door te hebben wat er nou prcies aan de hand is.

zoals vandaag ook ze heeft echt de hele dag wakker gelegen en zitten huilen. op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen.
ze had geen vieze luier en ze had haar flesje net gehad.

ineens bedacht ik mij dat ze huilde sinds ik haar andere kleertjes aan had gedaan.
ik had waarschijnlijk teveel aangetrokken, want toen ik wat anders aan had gedaan was ze stil.......

zo zie je maar dat je echt moet uitzoeken soms waarom ze aan het huilen zijn

groetjes

wij hebben precies het zelfde en het is erg moeilijk om soms door te hebben wat er nou prcies aan de hand is.

zoals vandaag ook ze heeft echt de hele dag wakker gelegen en zitten huilen. op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen.
ze had geen vieze luier en ze had haar flesje net gehad.

ineens bedacht ik mij dat ze huilde sinds ik haar andere kleertjes aan had gedaan.
ik had waarschijnlijk teveel aangetrokken, want toen ik wat anders aan had gedaan was ze stil.......

zo zie je maar dat je echt moet uitzoeken soms waarom ze aan het huilen zijn

groetjes

Wij laten Isa eigenlijk helemaal niet huilen. Vaak huilen ze omdat ze gewoon behoefte hebben aan mama. Ik pak haar dan lekker bij me, en als ik m'n handen vrij wil hebben doe ik haar in de draagdoek. Meestal is ze dan gelijk stil, tenzij het natuurlijk iets anders is wat dwars zit. Bovendien voed ik op verzoek en kan huilen dus ook beteken dat ze honger heeft, dus moet ik haar zowiezo oppakken om te kijken of ze geen honger. Maar eigenlijk huilt ze best weinig (in vergelijking met mijn oudste die we wel lieten huilen), gewoon een tevreden meisje. En een tevreden moeder omdat ik me nu niet op zit te vreten omdat ze nog steeds ligt te huilen.

Groetjes Nathalie

Wij laten Merel eigenlijk ook niet echt huilen, mopperen wel. Als ze huilt pakken we haar op en kijken we wat er aan de hand is, Als ze lang moppert dan laten we haar liggen maar krijgt ze wel de fop of geven we haar een knuffel in bed of box. En als ik niet meteen kan komen dan hou ik dmv praten contact. Ze snapt vast niet wat ik zeg maar het gaat om de intentie. Eigenlijk huilt ze alleen echt hard als ze voeding wil en het haar te lang duurt voordat ze de borst ziet. Ik weet niet of dit de beste manier is maar het is wel de manier waar wij ons het prettigst bij voelen.

Susan huilt nm s'avonds veel en dan is het zoeken.
Ik weet het soms ook even niet meer dan doe ik haar vaak in de blote billen leggen.
Dit vind ze vaak heel fijn en wordt er echt rustiger van.
Daarna nog even lekker in bad en masseren voeden en naar bed. Hopen we.

Nou ja we proberen maar.

Wie weet hebje er wat aan.

tessa huilt echt de hele dag door!

ik leg haar na haar voeding altijd weer op bed, en dan kan vermaakt ze zich zelf , want als ze hier ligt blijft ze huilen, en het enige wat helpt is mijn pink.
als ze die niet heeft huilt ze, en een fop werkt ook wel maar die laat ze om de min vallen en huilt ze weer.

als ik ga wandelen met haar is ze stil, maar zodra we weer thuis zijn, begint ze weer. en dit gaat net zo lang door totdat ze haar fles heeft gehad en op bed wil slapen. en niet anders.(gewoon op bed leggen helpt dus niet)

als ik iets wil doen, moet ik dat tussen 2 voedingen door doen, (zit 4 uur tussen) want als ik haar na de fles dus niet op bed leg, blijft ze 8 uur wakker!

ik weet ook niet meer wat ik moet doen om haar stil te krijgen, en vind het erg moeilijk waarom ze zo huilt.

ik vind het ook zo zielig om haar de hele dag boven te houden, want ik wil ook wel graag met haar lopen, maar dan weet ik vooraf, de volgende 4 uur huilt ze...

groetjes.

Terug
Bovenaan