huilen........

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje van bijna 8 maanden is sinds een paar weken een drama savonds!
Hij huilt alles bij elkaar in bed. Als we hem eruit halen is hij stil. Maar blijft soms wel jengelig.
Aangezien we nog een jongetje van 2 hebben, is lang laten huilen moeilijk.
Soms denk ik, dat hij pijn heeft. Hij grijpt naar zijn oren of laat een harde boer als ik hem erui haal.
Maar daar moet hij dan overdag toch ook last van hebben?
Of misschien tandjes? Hij heeft er nog geen 1...dus dat wordt ook tijd.
Wie heeft er tips? Help!

Groetjes!

Hoi

Het is voor mijn wel heel herkenbaar, mijn mannetje is nu 8mnd en had dit toen hij 6mnd was.
Hij ging dan wel slapen maar na 2uurtjes slapen begon hij en dan werd hij echt alleen stil als we hem eruit haalden,
Ik heb helaas geen advies heb ook van alles geprobeerd maar het ging vanzelf over na een aantal weken ,
Nu gaat het weer helemaal goed.

Tandjes kan natuurlijk heel erg goed, en als je kindje naar de oortjes grijpt kun je altijd even na laten kijken of hij geen oorontseking heeft,
Ik heb in die tijd echt van alles geprobeerd volgens mij is het gewoon een periode,
ik heb een dochtertje van 6 en die sliep er gelukkig meestal wel doorheen.
Vaak is het ook wel dat ze aangeven op een ander ritme over te gaan.

heel veel succes ermee

groetjes mascha

hoi blabla,

Ik zou even de ha naar de oren laten kijken. Onze meid was eens ziek en trok ook aan de oren als ze lag. Ze had dan pijn en alleen als ze lag. We moesten het matras schuin leggen zodat haar hoofd iets hoger lag, dan zou ze minder last hebben van de oren. Ik weet niet meer precies wat ze toen had.
Soms trekken ze ook aan de oren als de tandjes doorkomen en dat doorkomen schijnt soms met steken gepaard te gaan. Maar goed laat voor de zekerheid de ha kijken en baadt het niet schaadt het niet.

succes

Terug
Bovenaan