huilen

onze zoon is nu 1,5 en huilt/zeurt echt veel! Tig keer op een dag. Met aankleden, met verschonen, met tanden poetsen etc. Boos worden, troosten, afleiden, niks helpt. Ook met slapen is het drama! Krijsen tot en met, zonder duidelijke oorzaak. Alles al geprobeerd. Bedje tig keer verplaatst, andere tut, magnetiseur, troosten, mopperen, laten huilen etc. Ook midden in de nacht! Om eerlijk te zijn ben ik hem echt beu af en toe. Leuke momenten zijn er gelukkig nog wel, maar te weinig om weer nieuwe energie te krijgen. Wat kan ik nog proberen??
(heb nog een zoon van bijna 3 en de 3de is op komst. Zie je het al voor je 's nachts...)
 
hoi,
onze zoon is nu 20mnd..is op 't moment ook wat zeurderig, beenhangerig en jengelig..kan om 19.30 niet meer op zijn benen staan van moeheid, maar hoor em nog vaak tot 20.30 kletsen, jengelen...Laatste 2 dagen is het huilen als hij naar bed wordt gebracht. Ik houd mijn poot stijf en haal hem er niet uit. Ga wel nog even een aai over zijn bol geven als hij langer dan 10 min aan het huilen is.
Hoor em 's nachts en tijdens zijn middagslaap ook regelmatig, dat hij wakker is (niet huilen maar "piepen"). Ik ga er vanuit dat het een fase is.
 
Terug
Bovenaan