<p>Ik had al eerder een topic geplaatst over steeds meer onrust bij mijn dochter. </p><p>Van de ka moest ik accepteren dat ze overdag niet sliep en niet proberen haar telkens in slaap te krijgen. Ze is nu 4 maanden en al vanaf de geboorte wil ze niet slapen, behalve (meestal) na de laatste fles. Ze heeft kma en verborgen reflux -> medicatie.</p><p> </p><p>Nu is het zo dat ik haar toch op bed probeer te leggen overdag al is het alleen maar dat ik ff wat tijd heb voor dingen. Heel af en toe lukt het haar dan toch na lang woelen om te gaan slapen. (Ze tijgert in bed, draait van rug naar buik en weer terug, zuigen op de handjes) </p><p>Als ze eenmaal slaapt dan kan ik de klok erop zetten dat ze na een half uurtje begint te gillen alsof ze wordt vermoord. Ze wil dan ook echt niet meer slapen terwijl ze nog niet eens een cyclus heeft gemaakt.</p><p>In de nacht gaat het redelijk. Dan slaapt ze van 22u tot half 6 (onderbroken maar ze valt wel steeds makkelijk in slaapt)</p><p>Weet iemand wat dat gillen kan betekenen? Ze is echt extreem actief.. Ze blijft soms uren in de kruiphouding liggen in bed en opgeven kent ze niet, al blijft ze 6 uur achter elkaar gillen. Meestal is ze van 6 tot 22 uur onafgebroken wakker (echt, hier heb ik alles al aan gedaan om dat te veranderen maar helpt niets. Ook heb ik hier thuisbegeleiding voor gehad maar het komt er op neer dat ik dit moet accepteren. Heel af en toe wat kwartiertjes of halve uurtjes slapen tussendoor.</p>