huilend wakker worden

A

Anoniem

Guest
hoi!!

Noa wordt de laatste tijd steeds huilend wakker, in de ochtend en in de middag. Vanmorgen wou ze alleen maar bij mij zijn maar dat was erg lastig want het is vandaag papadag...Ik kan mij dan erg moeilijk losmaken.
Maar waarom is ze zo huilerig? Ze oogt dan ook moe. Misschien een groeispurt ofzo?
Ze is nu 18 maanden.

gr
Marielle

Ik kan je helaas niet helpen. Dean heeft het vooral als hij 's middags wakker wordt. Alsof hij gedroomd heeft ofzo. Helaas blijft die bui dan de rest van de dag nog hangen en wordt hij heel vervelend (overal aan zitten, slaan en zichzelf op de grond laten vallen). Dean is 14 mnd. Heb eigenlijk geen idee waarom hij het doet of wat er is.

Groetjes,
Nelly.

Helaas, ik kan je ook niet helpen. Lukas wordt sinds zijn geboorte al altijd huilend wakker en niemand heeft me nog kunnen vertellen waarom en wat ik er aan kan doen.
Het zal wel tijd nodig hebben

Tja vervelend is dat hè...Nynke heeft het ook sinds een paar maanden. Eerst altijd lachen en brabbelen en de laatste tijd (vanaf haar verjaardag ongeveer) wordt ze huilend wakker...

Heb ook geen idee waar het aan ligt...het zal wel een fase zijn...
Gelukkig is ze meteen vrolijk als ik binnen kom en blijft ze er niet in hangen..

Succes ermee!

Groetjes,
Patty en Nynke (15 mnd)

Terug
Bovenaan