Huilend wakker???

Ik ben eigelijk benieuwd of bij jullie de kids ook huilend wakker worden na het slapen.
Onze eerste zoon deed dit ook maar hij bleek uiteindelijk ziek en daarom dachten we dat hij het deed.
Maar onze tweede zoon van 22 mei, doet precies hetzelfde, dus altijd huilend wakker worden.
Is dit bij jullie ook zo???

Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik weet namelijk niet of hij al even wakker  is als hij begint te huilen. Hij houdt op met huilen zo gauw ik of mijn man bij hem is om hem uit zijn bed te halen, behalve als hij honger heeft dan niet.

Groetjes,
Susan

hoi Bobbian,

Joris wordt soms heel vrolijk wakker en dan hoor je hem praten en soms huilt hij als hij wakker wordt, maar meestal niet eigenlijk. ik hoop dat je er wat aan hebt.

gr floor

hoi

Doet je zoon dit altijd al sinds zijn geboorte? Onze zoon wel, maar ik merk wel verandering. Sinds hij geluidjes kan maken, brabbelt hij eerst heel lang, totdat hij het zat wordt en dan begint hij te huilen. 's middags wordt hij wel eens gillend wakker, maar ik vermoed dat hij dan geschrokken is oid.
als je zoon dit al vanaf de geboorte doet, dan zou ik me niet al te veel zorgen maken. Is dit ineens op komen zetten, dan vind ik het wel vreemd...

Terug
Bovenaan