Huilende Mette opgehaald bij pz

Wat is het toch met die pz drama's hier. Mette ging vanochtend vol goede moed voor de 2e keer naar de pz. Het afscheid was geen enkel probleem. Echter..na 2 uur spelen belde de leidster dat ze ontroostbaar was en perse naar mama wilde. Kortom of ik haar kon komen halen. Natuuurlijk kon ik haar komen halen. De leidsters vertelden dat ze heerlijk had gespeeld maar gewoon erg moe was en het speelplezier op was. Toen ik aankwam zat ze met de leidster in de raamopening omdat ze perse wilde kijken waar mama bleef. Toen ik nog even met Mette op mijn arm met de leidster stond te praten en aan haar vroeg of ze volgende week weer wilde spelen zei ze volmondig ja. Ik denk dus dat ze inderdaad erg moe is geweest. Ik vind het trouwens erg prettig dat ze hier dan gewoon bellen want ik moet er niet aan denken dat ze daar zit en verdriet heeft. Was is het toch moeilijk he dat loslaten. Maargoed eenmaal thuis was net haar splinternieuwe skippybal (kleinformaat voor deze leeftijd) bezorgd dus dat maakte haar dag helemaal goed.

gr.Ing

Wat sneu voor de kleine meid, zo veel verdriet.
Gelukkig was de reden moeheid.
Het is ook erg intensief die paar uurtjes voor de kids.

Hoe lang gaat Mette per keer heen?
Jesse ongeveer 2 enhalf uur

gr Linda

Wel een prettig idee dat ze bellen als het niet gaat en ook dat je ziet dat Mette getroost werd door de leidster!
Hopelijk gaat de volgende keer weer goed.
Groetjes Srierin

wat jammer dan he
hopelijk doet ze het de volgende keer weer een stuk beter en was ze gewoon erg moe

en idd erg fijn dat ze ff bellen .

groetjes xx moekje

Wat fijn dat ze je gebeld hebben, maar wat jammer dat ze z'n verdriet had.
Hoop dat het de volgende keer goed gaat en dat je niet gebeld wordt.

Groetjes Patries

Hoi Inge,

Wat zielig voor je meissie dat ze zo in paniek was!
Ik hoop ook echt dat het door de moeheid komt van haar.. Moeheid kan rare dingen doen met een kind ;-)

Tis wel een drama hier met de PSZ-en.. Hou mn hart een beetje vast voor als Dylano moet binnekort :-S

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan