Huilerig door warmte

<p>Hallo allemaal,</p><p>mijn zoontje is nu 6 weken en is met het warme weer elke keer zo huilerig ( krijg hem alleen stil aan de borst) en wil alleen maar bij mij slapen, als ik hem slapend wegleg springen zijn ogen open op het moment dat zijn lichaam het matras/nestje aanraakt . Terwijl het daarvoor eigenlijk veels te warm is. ‘ s nachts gaat wel goed gelukkig maar overdag kan ik niks doen omdat ik eigenlijk alleen maar met troosten/voeden/in slaap wiegen bezig ben. Ik weet het even niet meer</p>

Het kn best zijn dat je kindje wat last heeft van de warmte en daardoor echt vaker wilt drinken. Maar het lijkt er meer op dat je kindje last heeft van regel dagen/eerste sprongetje. Past ook heel goed bij de leeftijd die jij noemt. Toen bracht ik ook de dagen op deze manier rond. 

Tuurlijk hebben ze last van de warmte, wij als volwassen toch ook alleen wij snappen het en kunnen ermee omgaan. Het is ook niet niks zo inene 10 graden warmer. De ideale slaaptemperatuur is toch 18-20 graden, het is niet gek dan ze dan met 26-30 graden slecht of moeilijk slapen. Mijn kleine van 20 weken heeft vandaag overdag hele korte slaapjes gedaan en vanavond anderhalf uur gehuild en moeilijk gedaan voordat ze ging slapen. Nu ligt ze rustig gelukkig

Hier ook een kleine dame (7wk) die last heeft van de warmte. Kon vanavond niet in slaap komen, we hebben haar uit bed gehaald en na een half uur wroeten is ze bij me op schoot in slaap gevallen.
We proberen het vaste ritme te volgen, elke keer proberen, maar lukt t niet komt ze bij ons. We maken er geen strijd van.
Ben nu wel nieuwsgierig wanneer ze zich meldt voor de fles, zou rond deze tijd moeten zijn maar ze lijkt heerlijk ver weg in dromenland...

Klinkt als een sprongetje..
Mijn zoontje was precies zo.
Bij Ik ons kun je er de klok op gelijk zetten, dat wanneer hij zo is ,hij weer een sprong heeft.
Ik weet niet of je de oei ik groei app hebt? 
Hierin zie je precies wanneer jouw kindje een sprong heeft. En daarnaast wat ze in die sprong allemaal gaan ontdekken en leeen
Maar zeker de moeite om deze app aan te schaffen 
Geniet van je kleintje!♡

Terug
Bovenaan