huilerig

Hallo,mijn zoontje is nu bijna 6 weken,en alles gaat eigenlijk best goed,alleen als hij zijn flesje op heeft en zijn buikje gevuld is leggen we hem in bed of in de box.nou gaat dat hooguit een kwartiertje goed en dan begin hij te huilen,en goed te huilen.het enige dat dan helpt is eruit halen en op de arm houden of in de maxi-cosi en dan maar blijven wippen.al laten we hem een half uur gewoon huilen niks helpt.'S'nachts gaat het heel goed rond half 4 een flesje en dan weer naar bed.Wie heeft ook dit probleem of heeft wat tips voor mij.
 
Hallo zussie,

Ik wilde even zeggen dat ik het heel vervelend voor je vind en dat het allemaal wel goed komt. (Hoor mij)
Verder vind ik Rickie een scheetje en ik hoop dat je wat tips of adviezen hier krijgt!!

Dikke kus, Nicole
 
Hoi Tamara,
Misschien heeft je zoontje krampjes? Een poosje nadat hij gedronken heeft, wordt de voeding door de darmen opgenomen, en dit kan de eerste tijd krampjes geven. Ook kan het zijn dat er nog een boertje dwars zit. Hier heeft hij dan ooral last van als hij plat ligt.
Bij krampjes helpt het soms om zijn rug of buikje (met de klok mee) te masseren. Of een theelepeltje venkelthee geven na de voeding, helpt ook wel eens.
Wij hebben dit ook gehad met onze dochter, en het is vanzelf over gegaan na ongeveer 2 maanden. Dus het komt vast gewoon weer goed!
Succes ermee!
Groetjes,
Suzanne
 
hallo,

ik heb een dochter van 10 weken.mijn dochter heeft dit ook vaker, ze is dan moe en kan niet zelf in slaap vallen.wanneer ik haar op de arm neem valt ze na een poosje in slaap.misschien is jou kleintje ook moe en moet je hem een handje helpen met inslapen.

veel succes!
 
MIJN ZOONTJE VAN 6 WEKEN HEEFT AF EN TOE FLINK VEEL LAST VAN KRAMPJES.ZO HEBBEN WE AL VAN ALLES GEPOBEERD,VENKEL-THEE,CINABABY,OP ZIJN ZIJ GELEGD IN BED ENZ...NU IS ZIJN ONTLASTING OOK VRIJ HARD DUS DAAR ZAL HET PROBLEEM OOK WEL LIGGEN MAAR DE ECHTE GOEDE TIP HEBBEN WE NOG NIET.WIE HEEFT DIT VEELVOORKOMENDE PROBLEEM OOK?OF HEEFT GOEDE RAAD VOOR ONS.
 
Hoi Tamara,

Pat geeft jou het advies om je zoontje te helpen met inslapen. Op zich geen slecht advies, ik heb het zelf ook gedaan aan het begin. Maar probeer dit op zijn tijd wel af te bouwen. Een kindje moet zelf leren de slaap te vatten. Als je hem iedere keer in slaap wiegt of op schoot houdt tot hij slaapt dan wordt jij een onderdeel van zijn inslaapritueel en zal hij niet meer zonder kunnen. Erg moeilijk af te leren dus als ze wat ouder worden. Ik ben met drie maanden begonnen om dit af te bouwen. Inmiddels kan ik mijn dochter wakker in bed leggen wanneer ze zelf in slaap valt. Eerlijk gezegd denk ik ook dat je zoontje last heeft van krampjes. Ontroostbaar huilen duidt meestal op krampjes. Cinababy, venkelthee, masseren, haptonomische houding vasthouden (hielp bij ons heel erg!! info bij het CB) zou je gewoon eens moeten proberen. Veel succes!!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan